لیست محصولات

کابین دوش طلقی | دوردوشی طلقی

کابین دوش طلقی | دوردوشی طلقی

کابین دوش ها و دور دوشی ها در اوایل ظهورشان در حدود دو دهه پیش به جای این که با استفاده از شیشه سکوریت ساخته شوند، از جنس طلق پلکسی گلاس و دارای قاب آلومینیومی با رنگ کوره‌ای سفید بودند. شرکت آبشار کابین نیز که سابقه‌ای 20 ساله در تولید انواع کابین دوش، دوردوشی و اتاق دوش دارد، قادر است کابین دوش های طلقی را بر اساس ابعاد دلخواه شما با استفاده از یراق آلات کاملاً ضد آب و ضد زنگ (از جنس استیل 304 یا برنج) دارای رنگ آبکاری و فریم آلومینیومی خالص ضخیم دارای رنگ کوره‌ای طراحی، تولید و اجرا نماید که کاملاً در برابر بخار و رطوبت داخل حمام مقاوم است. طلق‌های پلکسی گلاس مورد استفاده در کابین دوش ها و دور دوشی های طلقی می‌توانند به صورت شفاف یا مشجر باشند. طلق‌های مشجر نیز خود می‌توانند به صورت مات کامل (دوغی) یا مات طرح دار (در طرح‌های مختلف) باشند.

شکرت آبشار کابین: طراح، تولید کننده و مجری انواع کابین دوش طلقی و شیشه ای

20 سال سابقه

5 سال ضمانت یراق آلات

10 سال خدمات پس از فروش

ما از کیفیت و قیمت خود مطمئن هستیم

تحویل انواع کابین دوش های سفارشی در 4 الی 6 روز کاری به جز کابین دوش های خاص

مزایا و معایب کابین دوش های طلقی

حتماً شما هم می‌پرسید کابین دوش شیشه ای بهتر است یا کابین دوش طلقی؟ واقعیت این است که نمی‌توان پاسخ روشنی به این پرسش داد. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و شما باید بر اساس مزایا و معایب هر کدام و نیز علاقه و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

از مزیت‌های دور دوشی های طلقی می‌توان به سبک بودن درب‌ها اشاره کرد که درب‌ها به راحتی حرکت می‌کنند. به دلیل قاب دار بودن درب‌ها و نوار خور بودن فریم‌ها، کابین دوش های طلقی دارای استحکام خوبی می‌باشد. از دیگر مزیت‌های کابین دوش های طلقی می توان به این موضوع اشاره کرد که امروزه در سراسر جهان در خانه‌هایی که فرزندان کوچک دارند و یا به هر دلیلی از شیشه سکوریت هراسی دارند، از این نوع کابین دوش ها استفاده می‌شود. البته باید گفت شیشه سکوریت نسبت به طلق پلکسی گلاس در برابر ضربه بسیار مقاوم‌تر است و در صورتی می‌شکند که به گوشه‌های آن ضربه محکمی وارد شود.

قیمت کابین دوش طلقی

قیمت کابین دوش طلقی با قیمت کابین دوش شیشه ای فریم دار با فریم سفید و شیشه ساده شفاف بدون زیر دوشی برابر است. دلیل این امر آن است که میزان فریم مصرفی در کابین دوش طلقی بسیار بیشتر از کابین دوش شیشه است و در مقابل، هزینه یراق آلات کابین دوش شیشه ای بیشتر از کابین دوش طلقی می‌باشد. ولی در کل قیمت نهایی کابین دوش طلقی به دلایلی مانند عدم نیاز به مات کردن و … پایین‌تر است قیمت یک کابین دوش طلقی با ابعاد استاندارد بین زیر دوشی حدوداً بین 1,500,000 تا 2,300,000 تومان است. برای استعلام قیمت به روز و دقیق کابین دوش های طلقی با کارشناسان واحد فروش شرکت آبشار کابین تماس حاصل فرمایید.

شماره‌های تماس جهت ارتباط با کارشناسان واحد فروش شرکت آبشار کابین

09122371705 

 02177442489

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *