لیست محصولات

کابین دوش مخصوص وان

کابین دوش وان

در گذشته طراحان معمار توجه خود را تنها به هال، پذیرایی و آشپزخانه معطوف می‌داشتند. اما امروزه طراحان به طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی نیز توجه ویژه‌ای دارند. با توجه به این که شیشه زیبایی خاصی دارد، امروزه استفاده از شیشه به عنوان یکی از زیباترین متریال‌ها در فضاسازی مورد توجه قرار گرفته است که علاوه بر زیبایی باعث می‌شود فضا بزرگتر از اندازه واقعی‌اش به نظر آید. از جمله عناصر حمام و سرویس بهداشتی که با استفاده از شیشه ساخته می‌شوند و به امروزه استفاده از آن‌ها بسیار رایج شده است، «کابین دوش» و «پارتیشن دوش» است. کابین دوش وان وسیله‌ای است برای جدا کردن فضای دوش گرفتن از سایر قسمت‌های حمام (دور دوشی) یا ایجاد فضایی برای دوش گرفتن در فضایی به جز حمام مانند اتاق خواب یا آرایشگاه‌ها (اتاق دوش).

کابین دوش با نام‌هایی چون«حمام شیشه ای» و «شیشه حمامی» نیز شناخته می‌شود. «پارتیشن دوش» یا «پارتیشن حمام» نیز وسیله‌ای است با همان کارآیی دوردوشی؛ با این تفاوت که دارای درب نبوده و فقط از یک پانل ثابت تشکیل شده است. کابین دوش و پارتیشن دوش را می‌توان در مدل‌های مختلف بر روی زمین، سکو، لبه سنگی یا سرامیکی، زیر دوشی، وان و جکوزی نصب نمود. در صورتی که از کابین دوش و پارتیشن دوش بر روی وان و جکوزی استفاده شود، به آن‌ها «کابین وان و جکوزی» و «پارتیشن وان و جکوزی» می‌گویند. در ادامه می‌خواهیم به بررسی کابین و پارتیشن وان و جکوزی بپردازیم.

مزایای استفاده از کابین دوش و پارتیشن دوش

قبل از که به کابین و پارتیشن وان و جکوزی بپردازیم، بهتر است درباره مزایای کابین دوش و پارتیشن دوش صحبت کنیم؛ چرا که این دو محصول جزو کالاهی لوکس محسوب شده و قیمت نسبتاً بالایی دارند و باید حتماً توجیهی برای خرید آن‌ها وجود داشته باشد. استفاده از کابین دوش و پارتیشن دوش مزایایی دارد که می‌تواند استفاده از این محصولات را توجیه نماید. البته این نکته را هم باید گفت که قیمت کابین دوش و پارتیشن حمام بسیار متغیر بوده و از حدود 900,000 تا 30,000,000 تومان و حتی بیشتر متغیر است. تنها تفاوتی که بین مدل‌های مختلف کابین دوش و پارتیشن حمام وجود دارد و باعث این بازه بزرگ از قیمت‌ها شده است، تجهیزات جانبی و امکاناتی است که در این مدل‌ها وجود دارد؛ و اگر نه تفاوتی بین کیفیت آن‌ها نیست.

از جمله مزایای کابین دوش و پارتیشن دوش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ـ استفاده بهینه از محیط حمام

2 ـ جلوگیری از خیس شدن قسمت‌های مختلف حمام

3 ـ حفظ شدن گرما و صرفه‌جویی در مصرف انرژی

4 ـ جلوگیری از رشد باکتری‌ها و حفظ سلامتی افراد

5 ـ جداسازی حمام و سرویس بهداشتی در خانه‌هایی که حمام و سرویس بهداشتی آن‌ها در فضای مشترکی قرار گرفته‌اند.

مدل‌های مختلف کابین و پارتیشن وان و جکوزی

کابین و پارتیشن وان و جکوزی می‌توانند مانند کابین دوش ها و پارتیشن دوش های دیگر از جنس شیشه سکوریت یا طلق پلکسی گلاس باشد. کابین وان و جکوزی شیشه ای می‌تواند ترکیبی از شیشه ثابت و درب شیشه ای باشد. در پارتیشن شیشه ای وان و جکوزی می‌توان مانند سایر پارتیشن دوش ها از شیشه‌هایی با برش‌های مختلف برای آن استفاده کرد که رایج‌ترین آن‌ها برش گرد گوشه است. کابین وان و جکوزی می‌تواند به صورت فریم دار (با شیشه سکوریت 6 میل) یا فریم لس (با شیشه سکوریت 10 میل) طراحی، تولید و اجرا گردد. پارتیشن وان و جکوزی نیز معمولاً به صورت فریم لس با شیشه سکوریت 10 میل اجرا می‌گردد. البته دو مدل پارتیشن دوش وان و جکوزی نیم فریم و فریم دار با شیشه سکوریت 6 میل نیز وجود دارد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم درباره کابین وان و جکوزی فریم دار صحبت کنیم.

مزایای استفاده از کابین وان و جکوزی فریم دار

کابین دوش وان و جکوزی فریم دار نسبت به مدل فریم لس دارای مزایایی است که باعث شده است بیشتر افراد از کابین های وان و جکوزی فریم دار استفاده کنند. برخی از این مزایا عبارتند از:

1 ـ قیمت کمتر

2 ـ آب‌بندی بهتر به دلیل فریم دار بودن کابنی

3 ـ طول عمر بالاتر چرخ‌ها به دلیل سبک‌تر بودن شیشه سکوریت 6 میل نسبت به شیشه سکوریت 10 میل

4 ـ استحکام بالا به دلیل فریم دار بودن کابین

5 ـ قابلیت اجرا در رنگ‌های گوناگون

6 ـ قابلیت اجرا به صورت گرد (قوس دار)

7 ـ استفاده از شیشه سکوریت 6 میل که استاندارد اروپاست

قیمت کابین دوش وان و جکوزی فریم دار

در کابین وان و جکوزی فریم دار می‌توان از فریم‌های آلومینیومی با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، شیشه سکوریت با رنگ‌ها، شفافیت‌ها و طرح‌های سندبلاست مختلف و یراق آلات با رنگ‌های مختلف استفاده کرد. هر کدام از این‌ها در قیمت این محصول مؤثر هستند. ابعاد وان و جکوزی نیز از عوامل مؤثر بر قیمت کابین وان و جکوزی است. در حالت استاندارد قیمت یک کابین دوش وان و جکوزی فریم دار حدوداً بین 1,500,000 تا 2,500,000 تومان است. این در حال است که در ابعاد استاندارد قیمت یک پارتیشن دوش وان و جکوزی فریم لس حدوداً بین 900,000 تا 2,500,000 و قیمت یک کابین وان و جکوزی فریم لس با ابعاد استاندارد حدوداً بین 2,600,000 تا 4,400,000 تومان می‌باشد.

شرکت آبشار کابین یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع مختلف کابین دوش و پارتیشن دوش در ایران است که با سابقه 20 ساله و تجهیزات خود می‌تواند انواع مختلف کابین دوش و پارتیشن دوش را بر اساس ابعاد دلخواه شما طراحی، تولید و اجرا نماید. کلیه یراق آلات مصرفی در محصولات این شرکت کاملاً ضد آب و ضد زنگ (از جنس استیل 304 یا برنج) و دارای 5 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش بوده و در رنگ‌های مختلف نقره‌ای مات، نقره‌ای براق و طلایی براق آبکاری می‌شوند. کلیه فریم‌های مصرفی نیز از جنس بیلت نو آلومینیوم خالص با ضخامت 2/2 میلیمتر و تولید کارخانه اراک بوده و در رنگ‌های متنوع سفید، نقره‌ای مات، نقره‌ای براق (کروم)، طلایی مات، طلایی براق و زیتونی براق آنادایز می‌شوند و به همین دلیل کاملاً ضد زنگ بوده و پس از مدتی دچار فرسودگی نشده و شما را به درد سر نمی‌اندازند.

برای استعلام قیمت دقیق و به روز محصولات شرکت آبشار کابین، پس از اندازه‌گیری تقریبی ابعاد کابین دوش یا پارتیشن دوش خود با کارشناسان واحد فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

شماره‌های تماس جهت استعلام قیمت محصولات، مشاوره و بازدید

02177442489 

 09122371705

تحویل کابین دوش ها و پارتیشن دوش های سفارشی در 4 تا 6 روز کاری؛ به جز کابین دوش های گرد و کابین دوش ها و پارتیشن دوش های دارای شیشه‌های رنگی

کیفیت بالا و قیمت مناسب

کابین دوش وان
وان و جکوزی شیشه ای

وان و جکوزی شیشه ای

انسان‌ها با هر فرهنگی و در هر نقطه از کره زمین همواره به دنبال زیباتر و کاربردی‌تر کردن محیط اطراف خود هستند. شیشه یکی از متریال‌هایی است که امروزه استفاده از آن در دکوراسیون داخلی خانه‌های بسیار رواج یافته است. دلیل این امر آن است که شیشه زیبایی منحصر به فردی داشته و می‌تواند باعث بزرگتر جلوه دادن فضا شود. «وان و جکوزی شیشه ای» یکی از کالاهایی است که رواج امروزه آن نتیجه همین موضوع می‌باشد.

منظور از وان و جکوزی شیشه ای در بعضی مواقع این است که وان و جکوزی کاملاً از جنس شیشه باشد. اما در بیشتر مواقع، منظور از وان و جکوزی شیشه ای، این است که بر روی وان و جکوزی از دوردوشی شیشه ای استفاده شده باشد یا اتاق دوش شیشه ای شامل وان و جکوزی باشد. پیش‌تر درباره نصب دور دوشی بر روی وان و جکوزی توضیح دادیم؛ اما در این بخش می‌خواهیم درباره اتاق دوش دارای وان و جکوزی صحبت کنیم.

اتاق دوش شیشه ای فضایی اتاق مانند از جنس شیشه سکوریت است که در فضایی به جز حمام نصب می‌شود تا فضایی را برای استحمام فراهم آورد. اتاق دوش دارای برخی تجهیزات جانبی است و بر همین اساس، اتاق دوش‌ها از مدل‌های ساده تا پیشرفته تولید و به بازار عرضه می‌شوند. اتاق دوش ها بر خلاف دوردوشی ها که معمولاً توسط کارگاه‌های تولید کننده داخلی کابین دوش تولید می‌شوند، معمولاً توسط کارخانه‌های بزرگ تولید کابین دوش خارجی طراحی و تولید می‌گردند. البته کارگاه‌های داخلی تولید کننده کابین دوش می‌توانند اتاق دوش های ساده را تولید نمایند. اتاق دوش های ساده تنها شامل زیر دوشی و شیر آلات می‌باشند؛ اما اتاق دوش های پیشرفته‌تر می‌توانند تجهیزاتی مانند سقف، چراغ، پانل دوش، وان، جکوزی، ماساژور و بسیاری تجهیزات مدرن‌تر و پیشرفته‌تر باشند.

اتاق دوش های پیشرفته می‌توانند حس جدیدی از طراوت و زیبایی را برای شما به ارمغان آورده و یک حمام رویایی را برای شما ایجاد کنند. قیمت یک اتاق دوش دارای وان و جکوزی از حدود 15 میلیون تومان شروع شده و به حدود 25 میلیون تومان هم می‌رسد. حتی در مدل‌های پیشرفته‌تر این قیمت افزایش می‌یابد.

کابین دوش جکوزی

جکوزی نسبت به وان امکانات بیشتری دارد؛ ولی قیمت آن نیز حدوداً 9 تا 10 برابر وان است. با توجه به این تفاوت زیاد در قیمت و نیز با توجه به این که شاید بسیاری از امکانات جکوزی برای بسیاری از خانواده‌ها کم‌استفاده یا بی‌استفاده باشد، در خانه‌های ایرانیان جکوزی نسبت به وان کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نتیجه، کابین دوش جکوزی نیز نسبت به کابین دوش وان رواج کمتری دارد. اما همان طور که گفته شد، امکان طراحی و تولید انواع کابین دوش جکوزی شیشه ای به صورت فریم دار (با درب کشویی) و فریم لس (با درب لولایی و فریم لس) وجود دارد. شرکت آبشار کابین نیز قادر است انواع کابین دوش جکوزی را در شکل‌های گرد و مربع مستطیلی با توجه به ابعاد جکوزی شما طراحی، تولید و اجرا نماید.

آبشار کابین: تولید کننده انواع کابین دوش، دور دوشی، اتاق دوش، پارتیشن حمام، حمام شیشه ای و درب شیشه ای حمام از سال 1378

5 سال ضمانت یراق آلات و 10 سال خدمات پس از فروش

کیفیت بالا و قیمت مناسب

کابین دوش وان
قیمت پارتیشن دوش وان و جکوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *