لیست محصولات

کابین دوش گرد

کابین دوش گرد

کابین دوش ها به دو صورت شیشه ای (با استفاده از شیشه سکوریت) یا طلقی (با استفاده از طلق پلکسی گلاس) تولید و اجرا می‌شوند. کابین دوش های شیشه ای نیز خود به دو صورت فریم دار (با شیشه سکوریت 6 میل و درب کشویی یا سه لته) یا فریم لس (با شیشه سکوریت 10 میل و درب کشویی یا لولایی) اجرا می‌شوند. در بعضی از حمام‌ها که دوش در گوشه حمام قرار گرفته است، امکان استفاده از کابین دوش‌ گرد ، مستطیلی و مربع وجود ندارد.

کارشناسان شرکت آبشار کابین در چنین شرایطی به شما استفاده از کابین دوش های گرد را پیشنهاد می‌کنند که به دو صورت نیم گرد (جلو گرد) و تمام گرد (ربع دایره) طراحی و تولید می‌شوند. کابین دوش های گرد تنها به صورت شیشه ای فریم دار با درب کشویی قابل اجرا هستند. مزیت این مدل از کابین دوش نسبت به کابین دوش های مربع مستطیلی این است که فضای کمتری را اشغال می‌کند. اما این را هم باید گفت که قیمت کابین دوش گرد تقریباً 25% گران‌تر از کابین دوش های مربع مستطیلی است.

شرکت آبشار کابین توانایی تولید کابین دوش های گرد در ابعاد مختلف را دارد. اما متخصصان این شرکت توصیه می‌کنند که برای فضاهای کوچکتر از 100 در 100 سانتیمتر از کابین دوش گرد استفاده نکنید تا بتوانید فضای کافی برای دوش گرفتن را داشته باشید. این نکته را هم باید گفت امکان خم کردن شیشه با هر ابعادی وجود ندارد و هر شیشه‌ای را با توجه به ابعادی که دارد، به میزان مشخصی می‌توان خم کرد.

کابین دوش های تمام گرد با ابعاد 90 در 90 به صورت آماده موجود می‌باشند و سایر کابین دوش های گرد با ابعاد مختلف به سفارش مشتری ساخته می‌شوند و مدت تحویل آن‌ها یک ماه می‌باشد

شرکت آبشار کابین در کابین دوش های گرد از یراق آلات کاملاً ضد آب و ضد زنگ (از جنس استیل 304 یا برنج) و شیشه سکوریت سوپر کلیر با ضخامت 6 میلیمتر استفاده می‌کند. این شیشه می‌تواند ساده، برنزی یا دودی باشد. همچنین، می‌توان به وسیله سندبلاست طرح‌های دلخواه شما مشتریان عزیز را بر روی آن ایجاد کرد تا با این کار مانع از دیده شدن فضای داخل کابین دوش شد و زیبایی آن را نیز دو چندان کرد. هزینه طراحی بر روی شیشه به صورت جداگانه محاسبه و به مبلغ کابین دوش اضافه می‌گردد.

5 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش

کیفیت بالا با قیمت مناسب

اجرای کابین دوش گرد

کابین دوش های گرد معمولاً به صورت 4 لنگه اجرا می‌شوند؛ بدین صورت که دو قسمت کناری شیشه ثابت بوده و در قسمت میانی 2 درب کشویی قرار می‌گیرد. اما کابین دوش های تمام گرد را می‌توان به صورت 2 لنگه یا 3 لنگه نیز اجرا کرد. در کابین دوش 2 لنگه نصف کابین دوش شیشه ثابت و نصف دیگر درب شیشه ای خواهد بود. در کابین دوش 3 لنگه نیز دو قسمت کناری شیشه ثابت بوده و در قسمت میانی یک درب شیشه ای قرار می‌گیرد که به سمت یکی از شیشه‌های ثابت که باید حداقل هم‌عرض با در باشد، حرکت می‌کند. در بیشتر کابین دوش های گرد از زیر دوشی استفاده می‌گردد که هزینه‌ای اضافی را در بر خواهد داشت. همچنین رنگ فریم کابین دوش های گرد معمولاً نقره‌ای مات است.

قیمت کابین دوش گرد

قیمت کابین دوش گرد نیز ثابت و مشخص نیست و به عواملی مانند رنگ فریم، رنگ و طرح شیشه، ابعاد کابین دوش و … بستگی دارد. اما می‌توان گفت قیمت یک کابین دوش گرد با شیشه ساده شفاف بدون زیر دوشی در ابعاد استاندارد (2.5 تا 4 متر مربع) حدوداً بین 1,750,000 تا 3,000,000 تومان است و در صورت استفاده از زیر دوشی مبلغی بین 850,000 تا 1,300,000 به این مبلغ اضافه می‌شود. برای آگاهی از قیمت دقیق و به روز محصولات شرکت آبشار کابین با کارشناسان واحد فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

شماره‌های تماس جهت استعلام قیمت محصولات

09122371705 

02177442489

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *