لیست محصولات

پارتیشن حمام | پارتیشن دوش

پارتیشن حمام

پارتیشن حمام

پارتیشن حمام یا پارتیشن دوش یک پانل شیشه ای یا طلقی ثابت است که در کنار دوش بر روی زمین، سکو یا لبه و یا بر روی وان و جکوزی نصب می‌شود تا مانع از پاشیدن آب به سایر قسمت‌های حمام شود. پارتیشن شیشه ای حمام رایج‌تر پارتیشن دوش طلقی است و دلیل آن هم زیبایی بیشتر شیشه می‌باشد. همچنین، با استفاده از شیشه می‌توان پارتیشن دوش های متوع‌تری را طراحی و تولید نمود. پارتیشن حمام معمولاً دارای عرضی بین 50 تا 80 سانتیمتر است. در پارتیشن شیشه ای حمام می‌توان از شیشه سکوریت در رنگ‌های ساده، دودی و برنزی به صورت شفاف، ساتینا یا سندبلاست شده استفاده کرد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم درباره پارتیشن دوش شیشه ای حمام صحبت کنیم.

قیمت پارتیشن دوش شیشه ای | قیمت حمام شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای حمام ثابت و مشخص نبوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:

1 – ضخامت فریم های پارتیشن حمام که باید حداقل 2 میلیمتر باشد

2 ـ فریم مصرفی باید حتماً از جنس آلومنیوم خالص باشد تا علاوه بر سبک بودن، ضد آب و ضد زنگ نیز باشد

3 – یراق آلات مصرفی که باید حتماً از جنس آلومینیوم، برنج، استیل 304 یا سایر مصالح ضد آب و ضد زنگ باشند

4 – نوع رنگ فریم که یا آبکاری آنادایز است یا رنگ پودری

5 ـ رنگ فریم که معمولاً شامل سفید، نقره‌ای، طلایی و زیتونی می‌شود

6 ـ رنگ و طرح سندبلاست شیشه سکوریت

7 ـ ابعاد پارتیشن دوش

هر یک از عوامل بالا در قیمت نهایی پارتیشن دوش شیشه ای حمام مؤثر هستند؛ اما ابعاد پارتیشن دوش و نیز طرح و رنگ شیشه سکوریت بیشترین تأثیر را بر روی قیمت این محصول دارند. حدود قیمتی که برای یک پارتیشن حمام شیشه ای با ابعاد استاندارد باید در نظر گرفت، بین 850,000 تا 2,000,000 تومان می‌باشد. برای آگاهی از قیمت دقیق این محصول می‌توانید پس از اندازه‌گیری ابعاد و انتخاب مدل دلخواه خود با کارشناسان واحد فروش شرکت آبشار کابین تماس حاصل فرمایید.

شماره‌های تماس جهت استعلام قیمت محصولات

09123578010 

09113578010 

02177443675

مدل‌های پارتیشن حمام شیشه ای | مدل‌های شیشه حمامی

پارتیشن حمام شیشه ای معمولاً در دو مدل طراحی، تولید و اجرا می‌شود:

1 ـ پارتیشن شیشه ای حمام فریم لس (با شیشه سکوریت 10 میل)

2 ـ پارتیشن شیشه ای حمام فریم دار (با شیشه سکوریت 6 میل)

پارتیشن شیشه ای حمام فریم لس

این مدل از پارتیشن شیشه ای حمام شامل شیشه سکوریت 10 میلیمتری سوپر کلیر است به همراه یراق آلات درجه یک استنلس استیل 304 (ضد زنگ) در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی. از مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ـ زیبایی منحصر به فرد

2 ـ تمیز کاری راحت‌تر نسبت به مدل فریم دار

3 ـ استحکام بیشتر نسبت به مدل فریم دار؛ به دلیل وجود شیشه سکوریت 10 میل به جای شیشه سکوریت 6 میل

پارتیشن شیشه ای حمام فریم دار

پارتیشن دوش شیشه ای فریم دار شامل شیشه سکوریت 6 میلیمتری سوپر کلیر است به همراه فریم آلومینیومی آبکاری شده با ضخامت 2/2 میلیمتر که در برابر زنگ‌زدگی کاملاً مقاوم می‌باشد. فریم مصرفی در این مدل در رنگ‌های سفید، نقره‌ای مات، نقره‌ای براق، طلایی مات، طلایی براق و زیتونی براق موجود می‌باشد. از مزایای این مدل نسبت به مدل فریم لس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ـ آب‌بندی بالا

2 ـ قیمت کمتر (معمولاً در حدود 10 تا 50 درصد ارزان‌تر)

3 ـ تنوع بیشتر در رنگ

4 ـ قابلیت اجرا به صورت گرد (قوس دار)

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای حمام یا حمام شیشه ای

استفاده از پارتیشن شیشه ای حمام یا حمام شیشه ای مزایایی دارد که باعث شده بسیاری از طراحان امروزی به آن روی آورند. برخی از این مزایا به شرح زیر است:

1 ـ جلوگیری از پاشیده شدن آب به اطراف

2 ـ جداسازی فضای سرویس بهداشتی از حمام در خانه‌هایی که حمام و سرویس بهداشتی در فضای مشترکی قرار گرفته‌اند

3 ـ جلوگیری از آسیب‌دیدگی قسمت‌های دیگر حمام، درب‌های چوبی، سرامیک کف، آینه و … در اثر رطوبت

4 ـ ظاهر زیبا و مدرن

5 ـ دارای تنوع یراق آلات و مدل‌های مختلف

6 ـ حفظ شدن گرما و جلوگیری از هدر رفتن انرژی در هنگام دوش گرفتن در حمام‌های بزرگ در فصل زمستان

کاربرد پارتیشن حمام یا پارتیشن دوش و دوردوشی

امروزه متراژ خانه‌ها نسبت به گذشته کمتر شده و افراد در منازل نسبتاً کوچک‌تری زندگی می‌کنند. به همین دلیل، تلفیق سرویس بهداشتی با حمام امری طبیعی محسوب می‌شود. برای حل این مشکل راه حلی وجود دارد و آن هم استفاده از دور دوشی حمام یا پارتیشن حمام است. به جای خرید کابین حمام جکوزی دار که علاوه بر قیمت بالا، فضای زیادی را نیز اشغال می‌کند، می‌توان از پارتیشن حمام یا دور دوشی حمام استفاده نموده و با هزینه‌ای کمتر این مشکل را برطرف کرد.

امروزه استفاده از وان و جکوزی حمام یا زیر دوشی نیز به علت جاگیر بودن، کثیف شدن و قارچ زدن اطراف و زیر آن و نیز امکان ترک خوردن، کم شده و به جای آن از پارتیشن حمام یا دوردوشی برای پر کردن فضای اطراف دوش حمام استفاده می‌شود. استفاده از پارتیشن حمام، دور دوشی یا کابین دوش باعث استفاده بهینه از فضای حمام شده و از خیس شدن کف حمام جلوگیری می‌کند. همچنین، زیبایی محیط حمام نیز دو چندان می‌شود.

با نصب دور دوشی شیشه ای، نظافت حمام نیز ساده‌تر خواهد شد. همان طور که گفته شد، دور دوشی حمام باعث محفوظ نگه داشتن آب و هوای مرطوب می‌شود و از خیس شدن قسمت‌های دیگر حمام و سرویس بهداشتی جلوگیری می‌کند. از دوردوشی حمام در طراحی‌های مدرن و سبک‌های معماری منازل بسیار استقبال شده است و درب شیشه ای حمام، شیشه دوردوشی، کابین دوش حمام، پارتیشن دوش و محصولات مشابه به یکی از ارکان مهم، زیبا و کاربردی در سرویس‌های بهداشتی و حمام تبدیل شده‌اند.

در حقیقت، استفاده صحیح از فضای کوچک آپارتمان‌های امروزی، مهم‌ترین هدف طراحان دکوراسیون داخلی است تا بتوانند از اندک فضای موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

پارتیشن شیشه ای حمام بهتر است یا پارتیشن طلقی حمام؟

شاید این سؤالی باشد که خیلی از افراد در هنگام خرید یک پارتیشن حمام با آن مواجه شوند و فکرشان را درگیر آن کنند. پاسخ این سؤال کاملاً بستگی به سلیقه و شرایط شما دارد. طلق پلکسی گلاس و شیشه سکوریت به عنوان متریال اصلی این دو نوع پارتیشن دوش دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

از جمله مزایای شیشه سکوریت نسبت به طلق پلکسی گلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ـ تمیز کردن راحت‌تر

2 ـ مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه

3 ـ مقاومت بسیار بالا در برابر آتش‌سوزی و عدم تولید گازهای سمی در هنگام ذوب شدن

4 ـ قابلیت ایجاد طرح‌های زیبا و متنوع بر روی آن

5 ـ تنوع بیشتر در رنگ و طرح

6 ـ مدرن بودن

7 ـ مطابق بودن با استاندارد جهانی

8 ـ تنوع بیشتر یراق آلات و امکان تولید حمام‌ شیشه ای‌ در مدل‌های متنوع

در مقابل، طلق پلکسی گلاس نیز نسبت به شیشه سکوریت دارایی مزایایی است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

 1ـ وزن کمتر و در نتیجه، حرکت آسان‌تر درب‌های کشویی و حمل و نقل آسان‌تر

2 ـ مناسب برای خانواده‌هایی که در خانه خود فرد مسن یا کودک دارند یا به هر دلیل دیگری از شکستن شیشه هراس دارند

3 ـ قابلیت ایجاد برش‌ها و منحنی‌های مختلف بر روی آن

بنابراین، این شما هستید که باید پس از در نظر گرفتن فضای حمام شیشه ای و مدل‌هایی که امان اجرا در آن فضا را دارند، با توجه به شرایط خود تصمیم بگیرید که از پارتیشن دوش شیشه ای استفاده کنید یا پارتیشن دوش طلقی.

بنابراین، می‌توانید هر زمان که تصمیم به خرید پارتیش حمام گرفتید، از فضای خود عکس گرفته و با شماره 09122371705 تماس بگیرید تا متخصصان شرکت آبشار کابین شما را در انتخاب یک پارتیشن حمام مناسب راهنمایی کنند.

شیشه حمام | شیشه حمامی

انسان‌ها با هر فرهنگی و در هر کجای این کره خاکی که زندگی کنند، همواره به دنبال زیباتر کردن محیط زندگی خود هستند و یکی از مؤثر روش‌هایی که برای این منظور از آن بهره می‌گیرند، استفاده از متریال‌های زیبا، متنوع و جدید در دکوراسیون داخلی است. شیشه یکی از این متریال‌های زیباست که امروزه توجه بسیاری از افراد ـ چه معماران داخلی و چه افراد عادی ـ را به خود جلب کرده است. علاوه بر این، امروزه در دکوراسیون داخلی فضاها علاوه بر هال و پذیرایی و نشیمن، به حمام، سرویس بهداشتن و اتاق خواب نیز توجه می‌شود. یکی از کاربردهای شیشه در دکوراسیون داخلی حمام، سرویس بهداشتی و اتاق خواب، «شیشه حمام» نام دارد که امروزه استفاده از آن بسیار رایج شده است.

شیشه حمام دارای کاربردهای بسیار متنوعی بوده و در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی نیز طراحی، تولید و اجرا می‌شود. در شیشه حمام باید از شیشه نشکن استفاده شود تا در برابر ضربه و تغییرات دمایی مقاومت بالایی داشته باشد. معمولاً در این محصول از شیشه سکوریت ساده، دودی، برنزی و مشکی در ضخامت‌های 6 میل یا 10 میل به صورت شفاف، ساتینا یا سندبلاست شده استفاده می‌گردد.

کاربردهای شیشه حمام

همان طور که گفته شد، شیشه حمام کاربردهای بسیار متنوعی دارد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ـ درب شیشه ای حمام

در بسیاری از خانه‌های امروزی و مدرن به جای این که فضای حمام را با کشیدن دیوار گچی و گذاشتن یک درب چوبی، از اتاق خواب و مانند آن جدا کرد، از یک دیوار شیشه‌ای و یک درب شیشه‌ای استفاده شده و روی شیشه‌ها به وسیله سندبلاست، با طرح‌های مختلف و زیبا مات می‌گردد یا به جای آن از شیشه‌های ساتینا (مات کامل کارخانه‌ای) استفاده می‌شود تا فضای داخل حمام از بیرون به صورت واضح قابل مشاهده نباشد. از درب شیشه ای حمام می‌توان برای سرویس بهداشتی، سونا و … نیز استفاده کرد که معمولاً در اماکن عمومی نظیر استخرها کاربرد دارد.

درب شیشه‌ای حمام به صورت فریم دار یا فریم لس طراحی و اجرا می‌گردد. کلیه یراق آلات مصرفی در درب شیشه ای حمام ضد آب و ضد زنگ (از جنس استیل 304 یا برنج یا پلاستیک فشرده) و تولید ایران با ضمانت 5 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش هستند. البته باید این نکته را ذکر کرد که از پلاستیک فشرده برای تولید یراق آلاتی استفاده می‌گردد که وظیفه تحمل وزن قطعات دیگر را نداشته و فشاری بر آن‌ها وارد نمی‌شود.

درب‌های شیشه ای فریم دار به صورت ریلی (کشویی) تولید و اجرا می گردند و نیازی به نصب یک لبه یا سکوی سنگی یا سرامیکی بر روی زمین ندارند. در این مدل از درب های شیشه ای زمانی که عرض درب کم باشد، معمولاً از دستگیره‌های توکار استفاده می‌شود تا درب به طور کامل در پشت شیشه ثابت قرار گرفته و عرض بیشتری را برای رفت و آمد ایجاد کند. البته در برخی از موارد به دلیل این که عرض درب شیشه ای خیلی کم است، انجام این کار فایده‌ای نداشته و باید به جای آن از درب‌های تاشو استفاده کرد. فریم مورد استفاده در این مدل از درب های شیشه ای حمام دارای رنگ‌های کوره‌ای متنوع (سفید، نقره‌ای مات و براق، طلایی مات و براق، زیتونی براق و مشکی براق) است که به راحتی می‌توان با توجه به رنگ وسایل مورد استفاده در حمام نظیر شیر آلات، به انتخاب رنگ فریم پرداخت. شکل فریم‌ها و نیز نحوه اجرای این نوع از درب شیشه‌ای حمام به گونه‌ای است که خارج شدن چرخ‌های بالایی از داخل فریم در اثر ضربه تقریباً ناممکن است.

درب های شیشه ای حمام فریم لس بر خلاف به صورت ریلی (کشویی) و یا به صورت بازشو (لولایی)تولید و اجرا می‌گردند. در درب های شیشه ای فریم لس، به دلیل عدم وجود فریم و آب‌بندی کم، حتماً باید یک لبه یا سکوی سنگی یا سرامیکی بر روی زمین نصب و درب را بر روی آن قرار داد. در درب های شیشه ای فریم لس ریلی معمولاً زمانی که عرض درب کم باشد، از دستگیره‌های توکار استفاده می‌شود تا درب به طور کامل در پشت شیشه ثابت قرار گرفته و عرض بیشتری را برای رفت و آمد ایجاد کند. البته در برخی از موارد به دلیل این که عرض درب شیشه ای خیلی کم است، انجام این کار فایده‌ای نداشته و باید به جای آن از درب‌های لولایی استفاده کرد. در درب های شیشه ای حمام مدل فریم لس به دلیل عدم وجود فریم، از شیشه سکوریت 10 میل استفاده می گردد که بسیار سنگین‌تر از شیشه سکوریت 6 میل است. در درب های شیشه ای فریم لس ریلی از یک ریل استیل 304 (ضد آب و ضد زنگ) با مقطع قوطی استفاده می‌شود که بسیار گران هستند و به همین دلیل، استفاده از این نوع درب شیشه ای توصیه نمی‌گردد.

از جمله مزایای درب شیشه ای فریم دار نسبت به مدل فریم لس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ـ استفاده از شیشه‌های نشکن با ضخامت 6 میلیمتر (استاندارد اروپا)

2 ـ عدم اشغال فضای حمام در هنگام باز و بسته شدن، به دلیل ریلی بودن

3 ـ قابلیت اجرا به صورت گرد (قوس دار)

4 ـ قابلیت اجرا در رنگ‌های گوناگون

5 ـ استحکام بالا به دلیل فریم دار بودن

6 ـ طول عمر بالای چرخ‌ها به دلیل سبک بودن شیشه

7 ـ آب‌بندی بهتر به دلیل فریم دار بودن

8 ـ قیمت کمتر، به این دلیل که قیمت کابین دوش های فریم لس بر اساس تعداد لولاها و بست‌های شیشه و آبگیرها محاسبه می‌شود و نیز ممکن است در کابین دوش های فریم لس نیاز به جک‌های نگهدارنده باشد که بسیار گران هستند.

9 ـ عدم نیاز به ایجاد سنگ لبه یا سکو

در مقابل، مدل فریم لس نیز دارای مزایایی است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

1 ـ زیبایی و جذابیت بیشتر به دلیل عدم وجود فریم

2 ـ استفاده از شیشه‌های نشکن 10 میل که نسبت به شیشه‌های نشکن 6 میل دارای مقاومت بیشتری هستند

3 ـ قابلیت اجرا به صورت 135 درجه (زاویه دار)

4 ـ تمیز کردن راحت‌تر به دلیل نداشتن فریم

5 ـ جدید بودن و استفاده در سرتاسر دنیا

قیمت درب شیشه ای حمام حدوداً بین 2.500.000 تا 6.500.000 می‌باشد. برای آگاهی از قیمت دقیق و به روز درب شیشه ای حمام می‌توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت آبشار کابین تماس حاصل فرمایید.

2 ـ پارتیشن حمام شیشه ای

امروزه متراژ خانه‌ها نسبت به گذشته کم‌تر شده و افراد در منازل نسبتاً کوچک‌تری زندگی می‌کنند. به همین دلیل، تلفیق سرویس بهداشتی با حمام امری طبیعی محسوب می‌شود و در عین حال باعث ایجاد برخی مشکلات مانند خیس شدن سرویس بهداشتی بعد از هر بار استحمام می‌شود. در گذشته برای رفع این مشکل از یک پرده پلاستیکی برای جدا کردن حمام و سرویس بهداشتی استفاده می‌شد. اما امروزه راه حل جدیدتری هم برای رفع این مشکل وجود دارد که زیباتر و شیک‌تر از پرده پلاستیکی بوده و تمیز کردن آن نیز بسیار آسان‌تر است. این راه حل، استفاده از «پارتیشن شیشه ای حمام» می‌باشد. این محصول شامل یک پانل شیشه‌ای از جنس شیشه نشکن (معمولاً سکوریت) است که در فضای حمام نصب می‌شود تا دوش یا وان و جکوزی را از قسمت‌های دیگر حمام جدا کرده و مانع از خیس شدن این قسمت‌ها گردد.

همان گونه که از نام این محصول مشخص است، جزء اصلی در این محصول شیشه است. پارتیشن شیشه ای فضا را بزرگتر نشان می‌دهد و باعث افزایش نور طبیعی محیط می‌گردد. این امر باعث می‌شود هزینه بهای انرژی و نور مصنوعی کاهش یابد. همچنین، سبک‌ها و طراحی‌های نوین این محصول زیبایی خاصی را به محیط می‌بخشد. پارتیشن شیشه‌ای فقط مختص فضای حمام نیست؛ بلکه در سالن‌های زیبایی، مجموعه‌های درمانی، رستوران‌ها، هتل‌ها، اداره‌ها و بسیاری از اماکن دیگر کاربرد قابل توجهی دارد. با توجه به انعطاف بسیار در طرح و تولید پارتیشن شیشه ای و نیز با توجه به قیمت مناسب آن، برای بسیاری از اماکن مناسب می‌باشد. مهم‌ترین جزء این محصول شیشه سکوریت است. این محصول با توجه به نیاز و طرح و شکل درخواستی مشتری در طرح‌های مختلف قابل تولید و اجراست. ضمناً طرح سندبلاست دلخواه شما می‌تواند با کیفیت هر چه تمام‌تر بر روی پارتیشن شیشه ای شما نقش ببندد.

پارتیشن های شیشه ای حمام معمولاً با استفاده از شیشه سکوریت 10 میل و به صورت فریم لس تولید و اجرا می‌شوند. اما مدل‌های فریم دار و نیم فریم نیز با استفاده از شیشه سکوریت 6 میل قابل طراحی، تولید و اجرا هستند. در مدل‌های مختلف این محصول می‌توان از انواع مختلف شیشه نشکن در رنگ‌های مختلف ساده، دودی، برنزی و … و نیز به صورت شفاف، ساتینا (مات کامل کارخانه‌ای) و یا سندبلاست شده (طرح‌های مختلف مات کننده غیر کارخانه‌ای) استفاده نمود. در پارتیشن شیشه‌ای حمام مدل فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل استفاده می‌شود که بدون قاب و با تعدادی بست به دیوار و زمین، سکو یا لبه متصل می‌گردد. بست‌های مصرفی در این مدل از پارتیشن دوش های شیشه ای از جنس استیل 304 و ضد آب و ضد زنگ و دارای ضمانت 5 ساله هستند و در رنگ‌های کوره‌ای نقره‌ای مات، نقره‌ای براق (کروم) و طلایی براق موجود می‌باشند.

همیشه یکی از مهم‌ترین فاکتورها در هنگام انتخاب یک کالا، قیمت آن کالاست. مطمئناً شما هم حتی اگر کالایی بسیار باکیفیت باشد، اما قیمت مناسبی نداشته باشد، آن کالا را خریداری نمی‌کنید. در زمان تصمیم‌گیری برای انتخاب یک پارتیشن دوش مناسب برای محیط خود، بررسی و در نظر داشتن مواردی که بر قیمت پارتیشن شیشه‌ای حمام شما تأثیرگذارند، می‌تواند به انتخاب شما و مدیریت هزینه‌هایتان کمک شایانی کند. اولین، مهم‌ترین و اصلی‌ترین جزء این محصول شیشه نشکن (معمولاً سکوریت) است. نوع، متراژ، رنگ، ضخامت و البته طرح سندبلاست روی شیشه، هر کدام به نوبه خود بر قیمت پارتیشن دوش شیشه‌ای تأثیرگذار می‌باشند. قیمت یک پارتیشن شیشه ای حمام فریم لس معمولاً بین 1,200,000 تا 1,800,000 تومان است.

جهت مشاوره و بازدید رایگان و آگاهی از قیمت‌ها با کارشناسان ما تماس بگیرید

09122371705 

 09113578010 

02177443675

پارتیشن حمام
پارتیشن دوش نیم فریم

3 ـ کابین دوش اتاق خواب | حمام مستر شیشه ای

همان طور که گفته شد، چند سالی است شیشه به عنوان یکی از مهم‌ترین و زیباترین مواد برای فضاسازی‌ها مورد توجه قرار گرفته است. امروزه بسیاری از طراحان در خانه‌های بزرگ برای اتاق خواب دو نفره والدین که از دیرباز با عنوان «اتاق مستر» شناخته می‌شود و یکی از خصوصیات بارز آن ابعاد بزرگ اتاق و دارا بودن سرویس بهداشتی و حمام جدا برای اتاق می‌باشد، به جای حمام معمولی، یک کابین دوش شیشه ای در نظر می‌گیرند. این ایده که با عنوان‌های «کابین دوش اتاق خواب»، «حمام مستر شیشه ای» و «دوش مستر» شناخته می‌شود، به شما در داشتن یک اتاق خواب مستر متفاوت و زیبا کمک می‌کند. می‌توان با استفاده از سندبلاست، طرح‌های مختلف مات کننده (مات کامل، راه مات، نیمه مات یا هر طرح دیگری) را بر روی شیشه کابین دوش اتاق خواب اجرا کرد تا فضای داخل حمام به وضوح قابل مشاهده نباشد. حمام مستر شیشه ای به دلیل زیبایی و تنوع فراوان مورد توجه طراحان امروزی قرار گرفته است؛ زیرا شیشه ـ چه به صورت شفاف باشد و چه با طرح‌های مختلف مات شده باشد ـ سبب می‌شود که ابعاد اتاق در نظر بزرگتر دیده شود.

کابین دوش اتاق خواب ممکن است به صورت اتاق دوش در کنار اتاق مستر قرار بگیرد و یا ممکن است مانند حمام‌های معمولی به طور کامل در یک فرورفتگی یا در گوشه اتاق خواب قرار گرفته باشد که در این صورت تنها تفاوت آن با حمام‌های معمولی استفاده از دیوار و درب شیشه ای به جای دیوار گچی و درب چوبی است (مانند دوردوشی). ممکن است در حمام مستر شیشه ای از وان و جکوزی نیز استفاده گردد.

مکان نصب حمام مستر شیشه ای باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد. این ویژگی‌ها عبارتند از:

1 ـ کف این مکان باید کاملاً عایق‌کاری شده باشد.

2 ـ این مکان باید دارای دیوارهای کاشی‌کاری شده یا شیشه‌ای باشد. البته می‌توان به جای این کار از ورق‌های پی وی سی به عنوان محل نصب دوش و سایر تجهیزات نیز استفاده کرد که در این صورت، در واقع، از اتاق دوش استفاده می‌شود.

3 ـ این مکان نباید آفتاب‌خور یا مشرف به دید بیرون ساختمان باشد.

4 ـ بهتر است کف این مکان نسبت به کف اتاق خواب حداقل 5 سانتیمتر بالاتر باشد یا دارای یک لبه سنگی یا سرامیکی به ارتفاع حداقل 5 سانتیمتر باشد. البته به جای این کار می‌توان از زیر دوشی نیز استفاده کرد که در این صورت، در واقع، از اتاق دوش استفاده می‌شود. بدیهی است در صورت استفاده از وان یا جکوزی، نیازی به ایجاد این لبه یا استفاده از زیر دوشی نیست.

5 ـ این مکان باید مانند یک حمام معمولی دارای لوله‌کشی فاضلاب دارای سیفون، کفشور دارای سیفون، لوله‌کشی آب سرد و گرم و … با تمام شرایط لازم باشد. افرادی که قصد دارند برای کابین دوش اتاق خواب یا حمام مستر شیشه ای خود از روشویی و توالت فرنگی هم استفاده کنند، باید لوله‌کشی‌های فاضلاب و آب سرد و گرم روشویی و توالت فرنگی را نیز به صورت جداگانه در نظر بگیرند.

بنابراین، قبل از سفارش حمام مستر شیشه ای باید تمام شرایط فوق را برای مکان نصب آن ایجاد کرده و سپس، اقدام به انتخاب و سفارش این محصول بکنید.

برای سفارش حمام مستر شیشه ای یا کابین دوش اتاق خواب و آگاهی از قیمت مدل‌های مختلف این محصول با کارشناسان واحد فروش شرکت آبشار کابین تماس بگیرید.

02177442489 ـ 09123578010

بیش از 15 سال سابقه تولید انواع کابین دوش، دور دوشی، اتاق دوش، پارتیشن دوش و حمام مستر شیشه ای

5 سال ضمانت یراق آلات و 10 سال خدمات پس از فروش

پیشنهاد: اتاق دوش | زیر دوشی | وان و جکوزی

حمام مستر شیشه ای را نیز می‌توان به دو صورت فریم دار و فریم لس تولید و اجرا نمود.

در کابین دوش اتاق خواب مدل فریم دار از شیشه سکوریت 6 میل سوپر کلیر و تولید کارخانه جام ایمن قزوین استفاده می‌گردد که درون یک فریم از جنس بیلت نو آلومینیوم خالص با ضخامت 2/2 میلیمتر و تولید کارخانه اراک قرار می‌گیرد. درب این مدل از حمام مستر شیشه ای که دارای آب‌بندی 100% است، تنها به صورت ریلی اجرا می‌گردد. فریم مصرفی توسط دستگاه‌های ایتالیایی در رنگ‌های متنوع (سفید، نقره‌ای براق و مات، طلایی براق و زیتونی براق) آب‌کاری و آنادایز می‌شود. شیشه سکوریت مصرفی می‌تواند ساده، دودی، برنزی و … باشد. کلیه یراق آلات مصرفی در این مدل نیز کاملاً ضد آب و ضد زنگ (از جنس استیل 304 و برنج و پلاستیک فشرده) بوده و در رنگ‌های آب‌کاری سفید، نقره‌ای، طلایی، زیتونی و مشکی موجود می‌باشند.

در کابین دوش اتاق خواب مدل فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل سوپر کلیر و تولید کارخانه جام ایمن قزوین استفاده می‌گردد که به وسیله تعدادی بست و لولا از جنس استیل 304 به دیوار و زمین متصل می‌گردد. درب این مدل از حمام مستر شیشه ای که دارای آب‌بندی ضعیفی می‌باشد، به صورت ریلی یا لولایی اجرا می‌گردد. کلیه یراق آلات مصرفی نیز کاملاً ضد آب و ضد زنگ (از جنس استیل 304) بوده و در رنگ‌های آب‌کاری سفید، نقره‌ای و طلایی موجود می‌باشند.

علاوه بر این، شرکت آبشار کابین قادر به تولید انواع حمام مستر شیشه ای در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع می‌باشد. مطمئناً هر یک از این مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌ها قیمت خاص خود را دارند. از طرف دیگر متراژ کابین دوش اتاق خواب نیز بر روی قیمت آن تأثیر بسزایی دارد. بنابراین، نمی‌توان قیمت مشخصی را برای این محصول تعیین کرد. حداقل قیمتی که برای کابین دوش اتاق خواب باید در نظر گرفت، حدود 2,500,000 تومان است. با انتخاب شیشه‌های رنگی، شیشه‌های مات، مدل‌های فریم لس، فریم‌های طلایی یا زیتونی و … یا با افزایش متراژ این قیمت می‌تواند تا حدود 15,000,000 تومان و حتی بیشتر افزایش یابد. در صورت استفاده از کابین دوش های پیشرفته (مجهز به وان یا جکوزی، پانل دوش و …) این قیمت می‌تواند به بیش از 30,000,000 تومان برسد.

4 ـ دوردوشی شیشه ای حمام

منظور از «دور دوشی» کابین دوش های دست‌ساز است. دوردوشی فضایی اتاق مانند می‌باشد که در اطراف دوش حمام یا بر روی وان و جکوزی نصب می‌شود تا اولاً مانع از خیس و کثیف شدن قسمت‌های دیگر فضای حمام شود و ثانیاً قسمت‌های دیگر فضای حمام را به رختکن تبدیل نماید. در کابین دوش های دست‌ساز یک یا چند درب یا پانل مناسب بر روی وان، جکوزی، زیر دوشی، سکو، لبه یا کف حمام نصب می‌شود؛ به طوری که گرما و بخار و همچنین، آب از آن فضا خارج نشود و به بیرون نفوذ نکند.

دوردوشی ها به دو صورت شیشه ای و طلقی تولید و اجرا می‌شوند. دور دوشی شیشه ای جدیدتر و مدرن‌تر بوده و به دلیل زیبایی بیشتر، مشتریان بیشتری را به خود اختصاص داده است. ضمن این که همواره شیشه باعث بزرگتر جلوه دادن فضا می‌شود. این نوع از دور دوشی های حمام دارای مزایا و معایبی هستند. 

از جمله مزایای دور دوشی شیشه‌ای نسبت به دور دوشی طلقی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1 ـ اجرا به صورت منحنی و خم

2 ـ شکستن به قطعات ریز در اثر برخورد ضربه‌های بسیار سنگین؛ به دلیل سکوریت بودن؛ که احتمال خطر را کاهش می‌دهد

3 ـ دارا بودن جلوه‌ای خاص، زیبا و مدرن

از جمله معایب دور دوشی حمام شیشه ای نسبت به دوردوشی طلقی نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ـ عدم استفاده آسان در قوس‌هایی با ابعاد مختلف

2 ـ حمل و نقل دشوار به دلیل وزن زیاد؛ مخصوصاً در مورد شیشه نشکن 10 میل (دوردوشی شیشه‌ای فریم لس)

3 ـ عدم قابلیت برش طرح‌های پیچیده

4 ـ جذب رطوبت بالا و لک شدن فریم‌ها؛ مخصوصاً فریم‌های طلایی و زیتونی

دور دوشی های شیشه ای شرکت آبشار کابین در 4 مدل مختلف (فریم دار کشویی، فریم دار سه لته، فریم لس کشویی و فریم لس لولایی) تولید می‌شوند و در تمامی آن‌ها می‌توان از انواع مختلف شیشه نشکن در رنگ‌های مختلف ساده، دودی، برنزی و … و نیز به صورت شفاف، ساتینا (مات کامل کارخانه‌ای) و یا سندبلاست شده (طرح‌های مختلف مات کننده غیر کارخانه‌ای) استفاده نمود. در ضمن کلیه یراق آلات مصرفی در دور دوشی های شیشه ای حمام اعم از چرخ‌ها، دستگیره‌ها، ریل‌ها، بست‌ها و … از جنس استیل 304 یا برنج یا پلاستیک فشرده با رنگ آبکاری و ضد آب و ضد زنگ با ضمانت 5 ساله هستند. در مدل‌های فریم دار از قاب‌های آلومینیومی خالص با ضخامت 2/2 میلیمتر و رنگ آنادایز (سفید، نقره‌ای مات و براق، طلایی مات و براق، زیتونی براق و مشکی براق) استفاده می‌شود. ضمناً مدل‌های فریم لس لولایی را می‌توان به صورت 135 درجه (زاویه دار) اجرا نمود. مدل‌های فریم دار با درب کشویی را نیز می‌توان به صورت نیم گرد و تمام گرد تولید و اجرا کرد.

شرکت آبشار کابین تولید کننده انواع دوردوشی حمام شیشه ای بر اساس سلیقه و فضای شما می‌باشد. بنابراین، قیمت دور دوشی های شیشه ای تولیدی این شرکت مشخص و ثابت نیست. قیمت دور دوشی به عوامل زیادی بستگی دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

1 ـ نوع، طرح و رنگ اجزای تشکیل دهنده و مدل و شکل

2 ـ ابعاد

3 ـ حمل و نصب

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت این محصول می‌توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت آبشار کابین تماس حاصل فرمایید. 

شاید شما هم پس از جستجوی دوردوشی در بازار و اینترنت با قیمت‌های متفاوت این کالا از سوی فروشدگان مختلف روبرو شده باشید و به دلیل کمبود بودجه تصمیم به خرید دوردوشی های شیشه ای ارزان گرفته باشید. باید بگوییم که برخی از مغازه‌ها به دلیل اجاره مغازه و دلایل مشابه و نیز برخی از شرکت‌های واردکننده دوردوشی به دلیل اعتبار برندشان، با بهانه‌های مختلف اقدام به فروش دوردوشی شیشه ای حمام با قیمت بالا می‌کنند.

در مقابل، برخی از تولیدکنندگان دور دوشی شیشه ای نیز از قطعات بی‌کیفیت و نامرغوب در محصولات خود استفاده کرده و آن‌ها را با قیمت پایین‌تر از دیگران می‌فروشند که مشتری پس از مدتی استفاده از این دوردوشی ها دارای مشکلاتی شده و هزینه‌های بیشتری را متحمل می‌شود. در دوردوشی شیشه ای حمام، استفاده از فریم‌های کامپوزیتی به جای فریم‌های آلومینیومی، استفاده از یراق آلات بی‌کیفیت، استفاده از فریم‌های دارای ضخامت گوشته کم و … از جمله مواردی هستند که در ظاهر دوردوشی مشکلی ایجاد نمی‌کنند و مشتری در هنگام خرید متوجه کیفیت پایین دوردوشی نمی‌شود؛ اما به مرور زمان مشکلات بزرگی را ایجاد می‌نمایند و حتی ممکن است باعث ایجاد خطرات جانی شوند.

پس در هنگام خرید دوردوشی شیشه ای باید دقت کافی را داشته باشید و تا جایی که امکان دارد، از بودجه خود کم نگذارید تا در آینده از صرف هزینه برای دوردوشی پشیمان نشوید.

5 ـ اتاق دوش شیشه ای

گاهی اوقات لازم است بدون نیاز به تخریب کف و دیوارها و درد سر زیاد در فضایی به جز حمام محلی را برای دوش گرفتن فراهم آورد.  مثلاً ممکن است لازم باشد در یک آزمایشگاه مواد شیمیایی چنین فضایی ایجاد شود تا در صورت لزوم (مثلاً در هنگام تماس با مواد اسیدی) افراد داخل آزمایشگاه بدن خود را بشویند.  یا ممکن است لازم باشد در یک نمایشگاه مواد نانو چنین فضایی ایجاد شود تا بتوان به راحتی یک لباس نانو را به نمایش گذاشت. 

در چنین مواقعی می‌توان از «اتاق دوش» استفاده کرد. منظور از اتاق دوش کابین دوش های ساده یا پیشرفته هستند که دارای دوش، زیر دوشی (یا وان یا جکوزی) و گاهی، برخی تجهیزات جانبی می‌باشند و در فضایی غیر از حمام اجرا می‌گردند تا فضایی را برای استحمام فراهم کنند. مطمئناً استفاده از یک اتاق دوش پیشرفته شامل پانل دوش، جکوزی مجهز به ماساژور، اسپیکر ضد آب و صفحه کنترل کامپیوتری و … در منزل می‌تواند دوش گرفتن را تبدیل به یک فرصت رویایی کند. از موارد مهم کاربرد این محصول، می‌توان سالن‌های آرایشی و پیرایشی و باشگاه‌های ورزشی را نام برد.

جنس پانل زیر دوشی مورد استفاده در اتاق های دوش تولیدی شرکت آبشار کابین از ورق‌های پلیمری ABS بوده و بر روی آن یک لایه رزین اکریلیک کشیده شده است. این زیر دوشی ها دارای مزایای زیر هستند:

1 ـ ضد آب و ضد خش بودن

2 ـ آنتی باکتریال بودن که مانع از ایجاد بیماری‌های پوستی در افراد می‌شود

3 ـ مقاوم بودن در برابر ضربه

4 ـ دارای شاسی فلزی (تقویت شده) که مانع از شکستن یا تغییر شکل پانل زیر دوشی می‌گردد

5 ـ دارای پایه‌های قابل تنظیم جهت تنظیم شیب محل نصب

6 ـ بدون تغییر رنگ در اثر استفاده مکرر و تماس با آب

با توجه به این که اتاق دوش در فضایی به جز حمام نصب می‌شود، باید در محل نصب اتاق دوش شرایطی مشابه یک حمام معمولی را ایجاد نمود. این شرایط شامل نصب یک عدد کفشور، لوله‌کشی فاضلاب و لوله‌کشی آب سرد و گرم است. این شرایط باید قبل از اقدام برای نصب و سفارش اتاق دوش، از سوی مشتری فراهم گردد. در صورتی که بخواهید بر روی اتاق دوش سقف بگذارید، بدیهی است که باید از چراغ و هواکش نیز بر روی سقف استفاده کنید. بنابراین، در این حالت باید شرایط مناسب برای برق‌کشی چراغ و هواکش را نیز فراهم نمایید.

اتاق دوش نسبت به دور دوشی دارای تجهیزات جانبی است و این موضوع به شدت در قیمت نهایی این محصول مؤثر می‌باشد.

4 ـ تجهیزات جانبی:

در اتاق دوش ها علاوه بر دوش و زیر دوشی، از تجهیزات جانبی دیگر نیز استفاده می‌شود که در صورت استفاده از هر کدام، هزینه آن به صورت جداگانه محاسبه می‌گردد.

قیمت شیشه حمام | قیمت شیشه حمامی

همان طور که پیشتر اشاره شد، با توجه به این که می‌توان شیشه حمامی را در مدل‌های مختلف با رنگ‌های مختلف و با انواع مختلف شیشه نشکن تولید نمود، قیمت این محصول ثابت و مشخص نبوده و بعد از انتخاب شما باید آن را تعیین کرد. ضمن این که قیمت شیشه حمام به میزان زیادی به ابعاد آن بستگی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت این محصول می‌توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت آبشار کابین که تماس حاصل فرمایید.

حمام شیشه ای

با کیفیت ترین انواع حمام شیشه ای را از آبشار کابین بخواهید . با توجه به سابقه درخشان آبشار کابین در طراحی ، تولید و اجرای انواع حمام شیشه ای و ضمنا قیمت های رقابتی این مجموعه میتوانید با خیال راحت آبشار کابین را برای داشتن بهترین حمام شیشه ای انتخاب کنید . لطفا جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید . میتوانید جهت سهولت در ارتباط از دکمه واتس اپ کنار صفحه استفاده کنید .

شیشه حمامی

با توجه به توضیحات بالا آبشار اجرا کننده با کیفیت ترین انواع شیشه حمامی در کشور در خدمت شماست . مجموعه ما با نمایندگی های متعدد در کشور پاسخگو نیاز شما به شیشه حمامی میباشد . میتوانید نمایندگان ما را از اینجا مشاهده کنید . ضمنا درصورت داشتن توانایی همکاری فرم درخواست نمایندگی را پر کنید و یا مستقیما تماس بگیرید .

2 دیدگاه در “پارتیشن حمام | پارتیشن دوش

  1. www.ahvazdev.ir گفت:

    تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها هستید.

  2. sookhtegame.ir گفت:

    وای خیلی خوبه ساییتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *