بلاگ

نکاتی برای هرچه بهتر شدن فضای حمام!

اگرچه  کابین دوش ها به عنوان یک جایگزین عالی برای حمام های کوچک هسنتد، اما حقیقت این است که هیچ چیز با جذابیت و راحتی وان قابل مقایسه نیست.

تعداد زیادی طرح و سبک وجود دارد، اما همه آنها دارای ظرافت و تفاوت هستند که مشخصه آنهاست. برای داشتن رضایتی بیشتر از یک حمام معمولی.

البته ما نمی‌توانیم وان‌های لوکس را با طراحی‌های منحصربه‌فرد، آخرین فناوری و جزئیات بسیار ویژه‌ای که آن‌ها را به یک دکوراسیون با ارزش برای حمام تبدیل می‌کنند، فراموش کنیم. قیمت وان های لوکس بسیار بالا است، بنابراین وسیله ای نیست که در دسترس همه باشد. ارزش آن تا حد زیادی به ویژگی های آن بستگی دارد، مانند مواد ساخت و ساز، طراحی. به همین دلیل است که می توانیم طرح هایی با قیمت های مقرون به صرفه تری پیدا کنیم که به ما امکان می دهند حمام خود را به یک آبگرم آرامش بخش تبدیل کنیم، حتی اگر بودجه ندارند.

خرید یک وان حمام لوکس به معنای یک سرمایه گذاری عالی است، بنابراین هنگام انتخاب آن نباید تنها خود را مسحور طراحی های زیبا و پیچیده آن کنید. زیرا سایر ویژگی ها باید ارزیابی شوند. مانند راحتی داخل وان . و علاوه بر این، باید بررسی کنید که طراحی وان حمام متناسب با سبک دکوراسیون حمام شما باشد زیرا بهتر است این وسیله مناسب محیط باشد و به زیبایی آن کمک کند. البته باید به اندازه وان و فضای موجود در سرویس بهداشتی نیز فکر کنید تا به اندازه ی فضای موجودتان وان را تهیه کنید.

دکوراسیون حمام با وان های لوکس بیش از حد نفیس است. وان ها در حال حاضر نمادی از این دکوراسیون هستند، اما وقتی صحبت از این وان ها با طراحی هنرمندانه با نورها و اشکال رنگی می شود می تواند یک اثر هنری کامل به حساب بیاید، و جذابیت چند برابر می شود. طرح‌های آن‌ها بسیار متنوع است، از وان‌های لوکس استیل ضد زنگ گرفته تا وان‌های دیگر که از شیشه‌های حجاری‌شده ساخته شده‌اند و یا برخی از وان‌های بسیار ارزشمندتر که جزئیات طلای ۱۸ عیار را نشان می‌دهند. به سلیقه شخصی من، گرانبهاترین وان های لوکس آنهایی هستند که در زمین ساخته شده اند. این حمام ها حس حمام کردن در یک دریاچه طبیعی یا لذت بردن از یک حمام آبگرم را به ما می دهند، اما هرکسی فضای لازم برای نصب یکی از آنها را ندارد زیرا به فضای زیرزمینی نیاز دارد. اگر می خواهید به دکوراسیون حمام خود یک حس عجیب و جذاب اضافه کنید، وان حمام لوکس عالی هستند.

آبشار کابین

نکاتی برای استفاده از فنگ شویی در حمام یا اتاق و ..

چندین بار قبلاً به برخی از مسائل دکوراسیون فنگ شویی در سرویس بهداشتی پرداخته ایم، ایده ها و توصیه هایی را به شما ارائه کرده ایم که امیدواریم بسیار مفید بوده باشد. اما، در این مورد، می خواهیم به موضوع برگردیم تا بتوانیم نحوه عملکرد فنگ شویی در هر یک از جزئیات دکوراسیون و طراحی سرویس بهداشتی را توضیح دهیم. بسیار مهم است که بتوانید اصول فنگ شویی را درک کنید زیرا این تکنیک شرقی نه تنها محیط های زیبایی را به ما ارائه می دهد بلکه برای دستیابی به هارمونی طبیعی نیز کار می کند به طوری که هنگام گذراندن وقت در آنجا فضای داخلی ما مملو از آرامش می شود.

برای فنگ شویی، حمام کانون انرژی های خیلی مثبت نیست، بنابراین بخاطر اتاق های دیگر خانه خیلی به آن اولویت داده نمی شود، به همین دلیل است که با توجه به این تکنیک شرقی، بهترین کار این است که دور از آشپزخانه، اتاق غذاخوری و درب ورودی خانه فنگ شویی انجام شود. اگر سرویس بهداشتی شما در یکی از این فضاها قرار دارد و بودجه یا امکانات لازم برای بازسازی خانه خود را ندارید نگران نباشید در دکوراسیون داخلی برای تغییر انرژی های محیط فنگ شویی کار کنید.

حمام شما آب از دست می دهد، شما پول را از دست می دهید.

برای فنگ شویی، آب نماد پول است، بنابراین اگر نشتی در حمام شما وجود داشته باشد، به این معنی است که شما در حال از دست دادن پول هستید. اجازه ندهید نشتی آب وجود داشته باشد، تمام شیرها و لوله ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز درست است و در غیر این صورت، خودتان آنها را تعمیر کنید یا یک متخصص را برای انجام این کار استخدام کنید اما زمان را تلف نکنید.

یکی دیگر از جزئیات مهم این است که شیرها یا دوش ها را با خروجی های آب خیلی عریض قرار ندهید، زیرا ممکن است آب را هدر دهید و پول همراه آن خواهد رفت.

رنگ های پیشنهادی برای دکوراسیون حمام.

اگر آب نماد پول است، پس بهترین رنگ برای تزیین سرویس بهداشتی آبی و آبی روشن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *