لیست محصولات

سقف کاذب آسمان مجازی (چاپی)

امروزه سقف کاذب در ساختمان‌ها جزئی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. سقف‌های کاذب محلی برای عبور تأسیسات هستند که دسترسی به آن‌ها نیز بسیار مهم است. این سقف‌ها محلی برای نورپردازی نیز به حساب می‌آیند که اهمیت آن‌ها را دو چندان می‌کند. سقف‌های کاذب می‌توانند در سقف‌های بلند باعث کاهش ارتفاع شوند. همچنین سقف‌های کاذب با توجه به طرح‌های متنوع و زیبایی که دارند می‌توانند باعث زیبایی هر چه بیشتر محیط شده و آسمانی چشم‌نواز را برای ما ایجاد کنند.

امروزه با توجه به نیاز بازار، سقف‌های کاذب با پوشش طلق، پی وی سی و آلومینیوم در بین مردم و سازندگان ساختمان دارای محبوبیت بیشتری می‌باشند. البته سقف‌های کاذب با متریال‌های دیگری نظیر گچ، چوب، شیشه و … نیز ساخته می‌شوند. سقف‌های کاذب را می‌توان با ترکیبی از مصالح (مثلاً ترکیب چوب و شیشه) نیز اجرا نمود. از سقف‌های کاذب می‌توان در سرویس بهداشتی، حمام، اداره، آشپزخانه، نورگیر (پاسیو و حیاط خلوت)، استخر، لابی، تالار و … استفاده نمود.

سقف‌های کاذب از نظر نورپردازی به دو دسته دکوراتیو و غیر دکوراتیو تقسیم‌بندی می‌شوند که در این بین، سقف‌های کاذب دکوراتیو با نورپردازی‌های خاص پرطرفدارتر هستند. همچنین می‌توان سقف‌های کاذب را از نظر شیوه اجرا نیز به دو دسته یکپارچه و شبکه‌ای (مشبک) طبقه‌بندی نمود. سقف‌های کاذب شبکه‌ای معمولاً به صورت شبکه‌های مربعی 60 در 60 سانتیمتر اجرا می‌شوند تا نصب و تعویض آن‌ها به آسانی انجام شود.

ویژگی‌ها و موارد کاربرد سقف‌های کاذب آسمان مجازی (چاپی)

سقف‌های کاذب آسمان مجازی از ایجاد تصاویر بر روی متریال‌های خاصی از سقف کاذب مانند پارچه‌های کشسان یا طلق‌های پلکسی گلاس ایجاد می‌شوند. امام معمولاً آسمان مجازی همان سقف کاذب پلکسی گلاس می‌باشد که تصاویر مختلفی بر روی آن ایجاد شده است. این تصاویر می‌توانند به صورت برچسبی یا چاپی باشند. کاملاً مشخص است که تصاویر برچسبی پس از مدتی در اثر تغییرت دمایی محیط یا بر اثر خراش و مواردی از این قبیل از بین می‌روند. این در حالی است که سقف‌های کاذب آسمان مجازی چاپی کاملاً در برابر این مشکلات مقاوم هستند. شرکت آبشار نیز تمامی تصاویر سقف‌های کاذب آسمان مجازی خود را به صورت چاپی ایجاد می‌نماید تا باعث آسودگی خاطر شما عزیزان گردد.

امروزه آسمان مجازی در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف بسیار پر طرفدار است. در این نوع از سقف‌های کاذب امکان نور پردازی از بالای سقف وجود دارد و ضمن ایجاد زیبایی خاص، باعث کوتاه شدن ارتفاع نمی‌شوند و شما آن‌ها را احساس نمی‌کنید. با توجه به شبکه‌ای بودن سقف‌های کاذب آسمان مجازی برای دسترسی به فضای بالای آن‌ها نیازی به متخصص نیست و می‌توان به راحتی با بلند کردن طلق‌ها، آن‌ها را جابجا و به فضای پشت آن‌ها دسترسی پیدا کرد. تعویض سقف‌های کاذب آسمان مجازی نیز به همین راحتی قابل انجام است. ضمن این که امکان تعویض موضعی در این نوع از سقف‌های کاذب وجود دارد و در صورتی که بخشی از سقف خراب شود، نیازی به تعویض و تعمیر تمام سقف نیست.

سقف‌های کاذب آسمان مجازی علاوه بر مقاومت و دوام بالایی که دارند، بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند و می‌توانند آسمانی زیبا را در آشپزخانه یا پاسیو خانه ما ایجاد کنند و فضایی رویایی را به ما هدیه دهند. این نوع از سقف‌های کاذب معمولاً در آشپزخانه، لابی، پاسیو، استخر و تراس مورد استفاده قرار می‌گیرند و بهتر است در محیط‌های باز از آن‌ها استفاده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *