لیست محصولات

دور دوشی لولایی فریم لس 10 میل

دور دوشی لولایی فریم لس 10 میل

انسان‌ها همواره به دنبال زیباتر کردن محیط اطراف خود هستند و به همین دلیل، مصالح مورد استفاده در فضاسازی‌ها همواره در حال تغییر هستند. امروزه استفاده از شیشه در دکوراسیون داخلی خانه‌ها بسیار رایج شده است و دلیل آن هم زیبایی چشمگیر این ماده است همچنین، استفاده از شیشه در فضاسازی‌ها باعث بزرگتر جلوه دادن فضا می‌شود. علاوه بر این، با توجه به پیشرفت‌های اخیر امکان استفاده از شیشه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد که می‌توانند زیبایی شیشه را چندین برابر کنند. یکی از کاربردهای شیشه در دکوراسیون داخلی، دور دوشی لولایی فریم لس است که با نام‌های «حمام شیشه ای»، «شیشه حمامی» و «کابین دوش شیشه ای» نیز شناخته می‌شود. دور دوشی فضایی اتاق مانند است که در اطراف دوش حمام بر روی زمین یا سکو یا لبه سنگی نصب می‌شود تا علاوه بر زیبایی، مانع از پاشیدن آب به فضای اطراف شود و به گرم شدن فضای دوش کمک کند.

آبشار کابین: طراح، تولید کننده و مجری انواع کابین دوش، دوردوشی، اتاق دوش و پارتیشن حمام در ابعاد و مدل‌های مختلف و مناسب با فضای شما

با 20 سال سابقه

پیش از طراحی حمام و یا در هنگام باز سازی با ما تماس بگیرید؛ زیرا ما می‌توانیم در هر فضایی با کمترین تغییرات، یک دوردوشی بسیار زیبا را در کمترین زمان طراحی و اجرا کنیم.

دور دوشی ها می‌توانند فریم دار یا فریم لس باشند. مدل‌های فریم دار دارای یک قاب آلومینیومی در رنگ‌های متنوع سفید، نقره‌ای مات و براق، طلایی مات و براق و زیتونی براق هستند. اما مدل‌های فریم لس فاقد این قاب آلومینیومی بوده و با تعدادی بست و لولا از جنس استیل 304 (ضد زنگ) به دیوار و زمین متصل می‌گردند. در مدل‌های فریم لس به جای شیشه سکوریت 6 میل از شیشه سکوریت 10 میل استفاده می‌شود که مقاومت و وزن بیشتری دارد.

درب دوردوشی معمولاً به دو صورت لولایی و کشویی اجرا می‌شود. همان طور که مشخص است، درب لولایی را تنها در فضاهایی می‌توان اجرا کرد که فضای کافی برای باز شدن درب داشته باشند. به همین دلیل، در بیشتر دور دوشی ها از درب کشویی استفاده می‌شود که هم آب‌بندی بهتری دارد، هم فضای کمتری را اشغال می‌کند و هم باز و بسته کردن آن آسان‌تر است.

درب دور دوشی های فریم دار را نمی‌توان به صورت لولایی اجرا کرد؛ زیرا قاب آلومینیومی مانع از باز و بسته شدن درب لولایی می‌شود. اما دور دوشی های فریم لس را می‌توان هم با درب کشویی و هم با درب لولایی طراحی و اجرا نمود.

همان طور که گفته شد، درب کشویی مزایایی نسبت به درب لولایی دارد؛ اما گاهی اوقات عرض موجود برای طراحی و اجرای دوردوشی حمام کم است (کمتر از 120 سانتیمتر). در این صورت امکان استفاده از درب کشویی وجود ندارد و باید از دور دوشی فریم دار با درب سه لته یا دور دوشی فریم لس با درب لولایی استفاده کرد. البته اگر این عرض بسیار کوچک (کمتر از 90 سانتیمتر) باشد، امکان استفاده از درب‌های سه لته نیز وجود ندارد و باید حتماً از دور دوشی لولایی فریم لس استفاده کرد.

تحویل انواع کارهای سفارشی در 4 تا 6 روز کاری؛ به جز دور دوشی هایی که دارای شیشه خم یا رنگی هستند

قیمت مناسب (قیمت همکار) با کیفیت عالی

مزایا و معایب دوردوشی فریم لس

دور دوشی فریم لس نسبت به مدل فریم دار دارای مزایا و معایبی است که می‌تواند برای هر کس ملاکی برای انتخاب یا عدم انتخاب این مدل باشد.

مزایا:

ـ استفاده از شیشه سکوریت 10 میل به جای شیشه سکوریت 6 میل که دارای مقاومت بسیار بالاتری می‌باشد؛ هم در برابر ضربه و هم در برابر تغییرات دمایی

ـ قابلیت اجرا در شکل 135 درجه

ـ قابلیت اجرا با درب لولایی

ـ تمیز کردن راحت‌تر به دلیل نداشتن فریم

ـ زیبایی بیشتر

معایب:

ـ طول عمر کمتر چرخ‌ها به دلیل وزن زیاد شیشه سکوریت 10 میل نسبت به شیشه 6 میل

ـ تنوع رنگ کمتر

ـ عدم قابلیت اجرا در شکل گرد (قوس دار)

ـ آب‌بندی کمتر؛ به خصوص در مورد درب‌های لولایی

ـ قیمت بیشتر

قیمت دوردوشی و عوامل مؤثر بر آن

شرکت آبشار کابین تولید کننده انواع دور دوشی در مدل‌ها، طراح‌ها و رنگ‌های مختلف بر اساس سلیقه و فضای شما می‌باشد، بنابراین، نمی‌توان قیمت مشخصی را برای این محصول تعیین کرد. قیمت دور دوشی به عوامل زیادی بستگی دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

1 ـ نوع درب دور دوشی

2 ـ فریم دار یا فریم لس بودن دوردوشی

3 ـ کیفیت یراق آلات مورد استفاده

4 ـ ابعاد دور دوشی

5 ـ رنگ یراق آلات مورد استفاده

6 ـ مدل دستگیره و سایر یراق آلات

7 ـ حمل و نصب دوردوشی

یک دوردوشی استاندارد حدوداً قیمتی بین 2 تا 3 میلیون تومان دارد که با افزایش ابعاد دور دوشی، استفاده از شیشه‌های رنگی یا مات و … این قیمت می‌تواند تا حدود 5 میلیون تومان افزایش پیدا کند. برای مشاوره و استعلام قیمت دوردوشی های شرکت آبشار کابین، می‌توانید با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید.

شماره‌های تماس جهت ارتباط با کارشناسان شرکت آبشار کابین

09113578010 

09123578010 

09121398937 

02177442489

 02177443675

انواع دور دوشی شیشه ای

دور دوشی های شرکت آبشار به صورت شیشه ای (با استفاده از شیشه سکوریت) یا طلقی (با استفاده از طلق پلکسی گلاس) تولید و اجرا می‌شوند. دور دوشی های شیشه ای به دلیل زیبایی و تنوع بیشتر و جدیدتر بودن، در سال‌های اخیر مورد استقبال بیشتری قرار گرفته‌اند. دوردوشی های شیشه ای شرکت آبشار کابین معمولاً در 3 مدل مختلف تولید می‌شوند. در تمامی مدل‌ها می‌توان از انواع مختلف شیشه نشکن در رنگ‌های مختلف ساده، دودی، برنزی و … به صورت شفاف، ساتینا (مات کامل کارخانه‌ای) یا سندبلاست شده (مات شده در طرح‌های مختلف از طریق سندبلاست) استفاده کرد. کلیه یراق آلات مصرفی نیز کاملاً ضد آب و ضد زنگ و دارای ضمانت 5 ساله هستند. در ادامه به بررسی این 3 مدل دور دوشی شیشه ای می‌پردازیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را برای دوردوشی منزل یا محل کارتان داشته باشید.

1 ـ دوردوشی شیشه ای فریم دار ریلی:

در این مدل از دور دوشی ها از شیشه سکوریت 6 میل استفاده می‌شود. قاب مصرفی در دور دوشی های فریم دار از جنس بیلت نو آلومینیوم خالص با رنگ کوره‌ای یا آبکاری آنادایز (کاملاً ضد آب و ضد زنگ) بوده و در رنگ‌های سفید، نقره‌ای مات، نقره‌ای براق (کروم)، طلایی براق، طلایی مات و زیتونی براق موجود می‌باشد. کلیه یراق آلات مصرفی نیز کاملاً ضد آب و ضد زنگ بوده و در همین رنگ‌ها موجود می باشند. دور دوشی های فریم دار ریلی پرفروش‌ترین مدل دوردوشی در شرکت آبشار کابین هستند که دلیل آن قیمت مناسب، آب‌بندی بالا، تنوع رنگ، خدمات پس از فروش مناسب و کیفیت عالی این محصول است.

2 ـ دوردوشی شیشه ای فریم لس ریلی:

در این مدل از دور دوشی ها از شیشه سکوریت 10 میل استفاده می‌شود که بدون قاب و با تعدادی بست از جنس استیل 304 (ضد آب و ضد زنگ) به دیوار و زیر دوشی، وان، جکوزی، سکو، لبه یا کف حمام متصل می‌گردد و درب به صورت کشویی با استفاده از یک ریل استیل 304 در پشت شیشه‌های ثابت حرکت می‌کند. کلیه یراق آلات مصرفی در دور دوشی های فریم لس ریلی در رنگ‌های نقره‌ای مات، نقره‌ای براق (کروم) و طلایی براق موجود می‌باشند. این مدل از دور دوشی های شیشه ای گران‌تر و لوکس‌تر از سایر مدل‌هاست. قیمت دوردوشی های فریم لس ریلی تقریباً 1/5 تا 2 برابر قیمت دوردوشی های فریم دار ریلی می‌باشد و آب‌بندی ضعیف‌تری نسبت به آن‌ها دارد.

3 ـ دوردوشی شیشه ای فریم لس لولایی:

در این مدل از دور دوشی ها نیز از شیشه سکوریت 10 میل استفاده می‌شود که بدون قاب و با تعدادی بست از جنس استیل 304 (ضد آب و ضد زنگ) به دیوار و زیر دوشی، وان، جکوزی، سکو، لبه یا کف حمام متصل می‌گردد و درب با استفاده از تعدادی لولای استیل 304 به شیشه‌های ثابت متصل شده و به صورت لولایی باز و بسته می‌شود. کلیه یراق آلات مصرفی در این مدل نیز در رنگ‌های کوره‌ای نقره‌ای مات، نقره‌ای براق و طلایی براق موجود می‌باشند. قیمت دور دوشی های فریم لس لولایی تقریباً با قیمت مدل فریم دار ریلی برابر است؛ اما آب‌بندی بسیار ضعیفی دارد.

تمامی دور دوشی های شیشه ای شرکت آبشار کابین دارای 5 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش هستند.

در انواع مختلف دور دوشی های شیشه ای می‌توان به جای شیشه سکوریت از انواع دیگر شیشه نشکن نظیر شیشه لمینت نیز استفاده کرد.

دوردوشی

جهت مشاوره ، سفارش و دریافت قیمت میتوانید از قسمت تماس با ما ، شماره های تماس و دکمه ارتباط واتس اپ کنار صفحه استفاده نمایید . کارشناسان زبده آبشار کابین به سریع ترین شکل ممکن پاسخگو و راهنمای شما عزیزان خواهد بود . آبشار کابین با 20 سال سابقه درخشان کنار شماست .

دوردوشی شیشه ای یا طلقی؟؟؟

همان طور که گفته شد، شرکت آبشار کابین می‌تواند دوردوشی های خود را به صورت شیشه ای یا طلقی طراحی و تولید نماید. دور دوشی شیشه ای نسبت به دور دوشی شیشه ای مزایا و معایبی دارد. از جمله این مزایا می‌توان زیبایی و تنوع بیشتر، قابلیت اجرا به صورت گرد، قابلیت اجرا با درب‌های لولایی و سه لته و مقاومت بیشتر در برابر ضربه و حرارت را نام برد. از جمله معایب دوردوشی شیشه ای نیز می‌توان به طول عمر کمتر چرخ‌ها به دلیل وزن بیشتر شیشه سکوریت نسبت به طلق پلکسی گلاس و قیمت نهایی بیشتر اشاره نمود. در مجموع، تمایل افراد به خرید دور دوشی شیشه ای بیشتر از دور دوشی طلقی است؛ اما بعضی از خانواده‌هایی که در خانه کودک یا سالمند دارند، بیشتر متمایل به خرید دور دوشی های طلقی دارند.

قیمت متر مربع دور دوشی طلقی با دوردوشی شیشه ای فریم دار سفید و نقره‌ای مات با شیشه ساده شفاف یکسان است؛ اما در دور دوشی شیشه ای معمولاً نیاز به مات کردن شیشه وجود دارد و بعد از حدود 5 سال نیاز به تعویض چرخ‌ها (به این دلیل که چرخ‌ها بلبرینگی بوده و در طول زمان بر اثر فشار وزن شیشه وارد بر آن‌ها خراب می‌شوند) وجود دارد. این موضوعات باعث می‌شود قیمت نهایی یک دوردوشی طلقی بیشتر از دوردوشی شیشه ای باشد. اما در نهایت این شما هستید که باید با توجه به فضا و شرایط خود تصمیم بگیرید دور دوشی شیشه ای بخرید یا طلقی؟

برای دریافت مشاوره و راهنمایی از متخصصان شرکت آبشار کابین با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

02177443675 

 09123578010 

 09113578010

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *