لیست محصولات

دوردوشی فریم لس ریلی

دوردوشی فریم لس ریلی

دور دوشی نوعی از کابین دوش حمام و فضایی اتاق مانند است که در اطراف دوش حمام بر روی زمین، سکو، لبه سنگی یا سرامیکی و زیر دوشی نصب می‌شود تا مانع از پاشیدن آب به سایر قسمت‌های حمام شود و باعث حفظ شدن گرما در هنگام دوش گرفتن گردد. دور دوشی ها می‌توانند با استفاده از شیشه سکوریت یا طلق پلکسی گلاس تولید و اجرا شوند. دوردوشی های شیشه ای خود می‌توانند به صورت فریم دار یا فریم لس اجرا گردند. در دوردوشی های شیشه ای فریم لس می‌توان از درب ریلی یا لولایی استفاده کرد. این مدل از دور دوشی ها در شکل‌های مربع مستطیلی، صاف و 135 درجه (زاویه دار) تولید و اجرا می‌شوند.

در کابین دوش های شیشه ای فریم لس، به دلیل عدم وجود فریم و آب‌بندی کم، حتماً باید یک لبه یا سکوی سنگی بر روی زمین نصب و کابین دوش را بر روی آن قرار داد. در این نوع از کابین دوش ها به دلیل عدم وجود فریم، از شیشه سکوریت 10 میل استفاده می‌گردد که مقاومت بالایی در برابر ضربه و تغییرات دمایی محیط دارد. همچنین، یراق آلات مورد استفاده در این نوع از کابین دوش ها همگی از جنس استیل 304 (ضد آب و ضد زنگ) و دارای آبکاری‌های متنوع (نقره‌ای مات، نقره‌ای براق و طلایی براق) هستند.

آبشار کابین: طراح، تولید کننده و مجری انواع کابین دوش، دور دوشی و اتاق دوش بر اساس فضای حمام شما

اجرای طرح‌های مختلف سفارشی سندبلاست بر روی انواع کابین دوش شیشه ای حمام

تولید و اجرای انواع دوردوشی شیشه ای فریم لس ریلی با شیشه سکوریت سوپر کلیر 10 میل با قابلیت اجرا جهت فضاهایی با عرض حداکثر 3 متر

اجرای دوردوشی فریم لس ریلی

مزیت دور دوشی های ریلی نسبت به دور دوشی های لولایی این است که فضای کمتری را اشغال می‌کنند و برای خانه‌های کوچک گزینه مناسبی هستند. از طرف دیگر، دوردوشی های ریلی نیاز به عرض بیشتری دارند و در مواردی که عرض دوردوشی کم باشد، باید حتماً از درب‌های لولایی استفاده کرد. البته در برخی از موارد می‌توان از دستگیره‌های توکار استفاده کرد تا درب به طور کامل در پشت شیشه ثابت قرار گرفته و عرض بیشتری را برای رفت و آمد ایجاد کند.

در کابین دوش های فریم لس ریلی از یک ریل استیل 304 (ضد آب و ضد زنگ) با مقطع قوطی استفاده می‌شود که برای کابین دوش های فریم لس با عرض حداکثر 3 متر مناسب بوده و در بالای کابین دوش قرار گرفته و به دیوار متصل می‌شود. یراق آلات این مدل از کابین دوش ها بسیار گران هستند و به همین دلیل، استفاده از این نوع کابین دوش توصیه نمی‌گردد. به جای این مدل می‌توان از کابین دوش های شیشه ای فریم دار استفاده کرد که دارای درب ریلی بوده و علاوه بر آب‌بندی 100% قیمت مناسبی دارند.

دور دوشی شیشه ای فریم لس با درب ریلی را می‌توان در شکل‌های صاف یا مربع مستطیلی اجرا نمود. دوردوشی های فریم لس ریلی صاف به یکی از 3 شکل زیر اجرا می‌شوند:

1 ـ در صورتی که عرض دوردوشی بین 120 تا 140 سانتیمتر باشد، باید به صورت 2 لنگه اجرا گردد؛ بدین صورت که نصف عرض دور دوشی شیشه ثابت و نصف دیگر درب خواهد بود.

2 ـ در صورتی که عرض دوردوشی بین 140 تا 160 سانتیمتر باشد، علاوه بر 2 لنگه می‌تواند به صورت 3 لنگه نیز اجرا شود؛ بدین صورت که دو طرف دور دوشی شیشه ثابت و قسمت میانی درب خواهد بود.

3 ـ در صورتی که عرض دوردوشی بیشتر از 160 سانتیمتر باشد، علاوه بر 2 لنگه و 3 لنگه می‌تواند به صورت 4 لنگه نیز اجرا شود؛ بدین صورت که دو طرف دور دوشی شیشه ثابت بوده و در قسمت میانی نیز دو درب قرار خواهد گرفت که به دو طرف حرکت می‌کنند

دوردوشی های فریم لس ریلی ال به یکی از 2 شکل زیر اجرا می‌شوند:

1 ـ یکی از اضلاع شامل یک لنگه شیشه ثابت بوده و ضلع دیگر به صورت 2 لنگه، 3 لنگه یا 4 لنگه اجرا می‌گردد.

2 ـ هر دو ضلع به صورت 2 لنگه اجرا شده و درب‌ها در محل اتصال دو ضلع به هم رسیده و با استفاده از یک آبگیر آهنربایی به یکدیگر می‌چسبند.

مزایا و معایب کابین دوش های شیشه ای فریم لس ریلی

کابین دوش های شیشه ای فریم لس ریلی، نسبت به کابین دوش های شیشه ای فریم دار دارای مزایایی هستند. این مزایا عبارتند از:

1 ـ زیبایی و جذابیت بیشتر به دلیل عدم وجود فریم

2 ـ استفاده از شیشه‌های سکوریت 10 میل که نسبت به شیشه‌های سکوریت 6 میل دارای مقاومت بیشتری هستند

3 ـ تمیز کردن راحت‌تر به دلیل نداشتن فریم

این نوع از کابین دوش ها دارای معایبی نسبت به کابین دوش های شیشه ای فریم دار هستند. این معایب عبارتند از:

1 ـ آب‌بندی ضعیف‌تر به دلیل عدم وجود فریم

2 ـ قیمت بیشتر، به این دلیل که قیمت کابین دوش های فریم لس بر اساس تعداد لولاها و بست‌های شیشه و آبگیرها محاسبه می‌شود و نیز ممکن است در کابین دوش های فریم لس نیاز به جک‌های نگهدارنده باشد که بسیار گران هستند.

3 ـ نیاز به ایجاد سنگ لبه یا سکو

4 ـ عدم قابلیت اجرا به صورت گرد (قوس دار)

قیمت دور دوشی فریم لس ریلی

در این مدل از دور دوشی می‌توان از شیشه سکوریت در رنگ‌های ساده، دودی و برنزی به صورت شفاف، ساتینا و سندبلاست شده (طرح‌های مختلف مات کننده) استفاده نمود. همچنین، یراق آلات مصرفی در رنگ‌های نقره‌ای مات، نقره‌ای براق و طلایی براق موجود هستند. امکان استفاده از زیر دوشی نیز در این مدل از دوردوشی ها وجود دارد. همه این‌ها مواردی هستند که در قیمت دور دوشی شیشه ای فریم لس ریلی تأثیرگذارند. علاوه بر این، ابعاد دوردوشی نیز تأثیر به سزایی در قیمت آن دارد. با این حال می‌توان گفت قیمت یک دور دوشی فریم لس ریلی در ابعاد استاندارد (2.5 تا 4 متر مربع) بدون زیر دوشی حدوداً بین 2,650,000 تا 4,900,000 تومان می‌باشد. همان طور که مشاهده می‌کنید قیمت این مدل از دور دوشی ها بسیار بالاست و استفاده از دوردوشی فریم دار می‌تواند این قیمت را حدود 50% کاهش دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *