کابین دوش

سندبلاست شیشه

سندبلاست شیشه

در گذشته‌ای نه چندان دور صنایع مربوط به شیشه در داخل کشور بسیار محدود بودند. اما خوشبختانه امروزه این صنایع پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. یکی از این پیشرفت‌ها امکان ایجاد طرح‌های مختلف به صورت مات بر روی انواع شیشه می‌باشد. این کار از طریق سندبلاست و معمولاً برای جلوگیری از دیده شدن فضای پشت شیشه یا ایجاد لوگو بر روی شیشه انجام می‌شود.

روش کار سندبلاست به این صورت است که ماسه‌های ساینده که عمدتاً از جنس سیلیس، مسباره و اکسید فلزات هستند، با استفاده از فشار باد کمپرسور شتاب گرفته و بر روی سطح قطعه پاشیده می‌شوند و طرح‌های دلخواه ما را بر روی شیشه فراهم می‌کنند. شیشه سندبلاست شده به راحتی قابل شستشو با مواد شوینده معمولی می‌باشد.

آبشار کابین: تولید کننده و مجری بهترین کابین دوش، دور دوشی و پارتیشن حمام در ایران با قیمت مناسب

09123578010 

09121398937 

 02177443675

شرکت آبشار کابین این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که طرح‌های دلخواه خود را به ما بدهند و ما آن را بر روی کابین دوش شیشه ای آن‌ها اجرا کنیم.

در زیر نمونه‌هایی از طرح‌های مختلف سندبلاست اجرا شده بر روی کابین دوش های شیشه ای شرکت آبشار کابین را مشاهده می‌کنید که می‌توانند برای انتخاب طرح سندبلاست به شما کمک کنند. فقط کافی است بعد از انتخاب طرح مورد نظر خود، شماره طرح روی تصویر را به ما بگویید. البته باید این را گفت که این شرکت توانایی ایجاد هر گونه طرح دلخواه شما بر روی حمام های شیشه ای را دارد. در صورتی که طرح خاصی مد نظر شماست، می‌توانید بعد از سفارش حمام شیشه ای خود، تصویر طرح مد نظر خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره‌های 09113578010 یا 09122371705 ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *