کابین دوش

دور دوشی فریم لس برای وان و جکوزی

دور دوشی فریم لس فضایی اتاق مانند از جنس شیشه سکوریت است که در اطراف دوش حمام بر روی زمین، سکو، لبه سنگی یا زیر دوشی نصب می‌شود تا مانع از پاشیدن آب به اطراف شود و گرما را حفظ نماید. دور دوشی را می‌توان بر روی وان و جکوزی هم نصب نمود. این نوع از دوردوشی را «کابین دوش وان و جکوزی» می‌نامند. کابین دوش وان و جکوزی را نیز می‌توان به صورت فریم دار (با شیشه سکوریت 6 میل و درب کشویی) یا فریم لس (با شیشه سکوریت 10 میل و درب کشویی یا لولایی) طراحی، تولید و اجرا کرد. در ادامه به بررسی دور دوشی فریم لس برای وان و جکوزی خواهیم پرداخت.

علاوه بر دور دوشی شیشه ای، می‌توان از پارتیشن شیشه ای حمام نیز بر روی وان و جکوزی استفاده نمود که تنها شامل یک پانل شیشه ای ثابت می‌باشد و به آن «پارتیشن وان و جکوزی» می‌گویند. این نوع از پارتیشن شیشه ای حمام را نیز می‌توان به صورت فریم دار یا فریم لس اجرا کرد. اما شرکت آبشار کابین در طول سال‌ها توانسته است با استفاده از تجربه 20 ساله و تجهیزات خود مدل جدیدی از این پارتیشن شیشه ای حمام را تولید و اجرا نماید که «پارتیشن حمام نیم فریم» نامیده می‌شود. پارتیشن حمام شیشه ای نیم فریم به این صورت طراحی و اجرا می‌گردد که در یک سمت (چسبیده به دیوار) دارای قاب آلومینیومی خالص و ضخیم با رنگ کوره‌ای یا آبکاری آنادایز و در سه طرف دیگر، بدون قاب می‌باشد. شیشه مورد استفاده در این نوع از پارتیشن دوش وان و جکوزی معمولاً مستطیلی نبوده و در سمت بدون قاب، به صورت گرد گوشه می‌باشد. رایج‌ترین مدل پارتیشن وان و جکوزی، مدل فریم لس می‌باشد که در آن یک پانل شیشه ای ثابت از جنس شیشه سکوریت 10 میل با تعدادی بست استیل 304 (ضد آب و ضد زنگ) به دیوار و وان یا جکوزی محکم می‌شود.

این نکته را باید یادآور شد که گاهی منظور از « وان و جکوزی شیشه ای» این است که بر روی وان و جکوزی از دور دوشی یا پارتیشن حمام شیشه ای استفاده شود. مطمئناً استفاده از وان و جکوزی می‌تواند حس طراوات و تازگی را برای شما به ارمغان آورد.

در دوردوشی و پارتیشن شیشه ای وان و جکوزی می‌توان از یراق آلات، فریم‌ها ­و شیشه‌های نشکن در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده نمود. همچنین، می‌توان به جای شیشه ساده از شیشه مات استفاده کرد. برای مات کردن شیشه معمولاً به وسیله سندبلاست طرح‌های مختلف و زیبای دلخواه مشتری بر روی شیشه ایجاد می‌شود و ماندگاری دائمی دارد و در اثر رطوبت از بین نمی‌رود.شرکت آبشار کابین: طراح، تولید کننده و مجری انواع دور دوشی و پارتیشن شیشه ای برای وان و جکوزی به صورت فریم لس با درب کشویی و لولایی20 سال سابقه

کلیه یراق آلات مورد استفاده از جنس استیل 304 یا برنج (کاملاً ضد آب و ضد زنگ) با آبکاری‌های متنوع و دارای 5 سال ضمانت می‌باشند

کیفیت بالا با قیمت مناسب (قیمت همکار)

مزایای استفاده از دور دوشی و پارتیشن حمام برای وان و جکوزی

دور دوشی و پارتیشن شیشه ای حمام برای وان و جکوزی یا همان کابین دوش وان و جکوزی در ابعاد استاندارد، حدوداً قیمتی بین 850,000 تا 2,700,000 دارد. البته با افزایش ابعاد وان و جکوزی، این مبلغ می‌تواند تا حدود 4,500,000 تومان افزایش یابد. بنابراین، باید حتماً دلیلی منطقی برای خرید این محصول وجود داشته باشد. استفاده از این دوردوشی و پارتیشن حمام برای وان و جکوزی مزایایی دارد که خرید آن را توجیه می‌کند. برخی از این مزایا عبارتند از:

1 ـ استفاده بهینه از محیط حمام

2 ـ جلوگیری از خیس شدن سایر قسمت‌های حمام

3 ـ حفظ کردن گرما در داخل محیط وان و جکوزی و در نتیجه، صرفه‌جویی در مصرف انرژی

4 ـ زیباسازی حمام

5 ـ جلوگیری از کثیف شدن سایر قسمت‌های حمام و در نتیجه، تمیز کاری راحت‌تر حمام

مزایای استفاده از دور دوشی فریم لس برای وان و جکوزی

همان طور که گفته شد، کابین دوش وان و جکوزی می‌تواند به صورت فریم دار یا فریم لس طراحی، تولید و اجرا گردد. قیمت دور دوشی و پارتیشن شیشه ای حمام فریم لس حدوداً بین 10% تا 100% بیشتر از قیمت مدل فریم دار است. اما مدل فریم لس نسبت به مدل فریم دار مزایایی هم دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

1 ـ استفاده از شیشه سکوریت 10 میل به جای شیشه سکوریت 6 میل که دارای مقاومت بسیار بالاتری است؛ هم از نظر تحمل وزن و ضربه و هم از نظر مقاومت در برابر تغییرات دما

2 ـ قابلیت اجرا به صورت 135 درجه (زاویه دار)

3 ـ تمیز کردن راحت‌تر به دلیل نداشتن قاب

4 ـ زیبایی بیشتر

جهت مشاوره و بازدید با ما تماس بگیرید

09123578010 

09121398937 

02166522589 

02177442489

تا نصب کابین دوش وان و جکوزی خود فقط 4 روز کاری فاصله دارید .

دور دوشی فریم دار برای وان و جکوزی

همان طور که گفتیم، برای وان و جکوزی می‌توان از دوردوشی فریم درا نیز استفاده کرد. در دوردوشی فریم از یک قاب آلومینیومی ضخیم کاملاً ضد آب و ضد زنگ با رنک گوره‌ای یا آنادایز سفید، نقره‌ای مات و براق، طلایی مات و براق و مشکی مات استفاده می‌گردد که به وسیله پیچ یا پرچ به دیوار محکم می‌گردد. این دور دوشی ها دارای درب کشویی بوده و باز و بسشته شدن درب آن‌ها به آسانی انجام می‌شود. نحوه اجرای دور دوشی های فریم دار در شرکت آبشار کابین به گونه‌ای است که امکان خارج شدن چرخ‌ها از درون ریل تقریباً غیر ممکن است و این می‌تواند خیال شما را از بابت شکسته شدن شیشه‌ها و خطرات ناشی از آن راحت نماید. دور دوشی فریم دار استانداردتر از دور دوشی فریم لس وان بوده و قیمت کمتری نیز دارد.

قیمت دور دوشی فریم لس برای وان و جکوزی (وان و جکوزی شیشه ای)

دوردوشی فریم لس وان و جکوزی به این دلیل که معمولاً ابعاد کوچکی دارد، کمتر از سایر دور دوشی ها می‌باشد. در صورتی که وان یا جکوزی به صورت مربع یا مستطیل باشد، می‌توان از دور دوشی فریم لس برای آن استفاده کرد و برای وان یا جکوزی گرد امکان اجرای دوردوشی فریم لس وجود ندارد. با توجه به این که وان‌ها و جکوزی‌های موجود در بازار معمولآً ابعاد ثابتی دارند، قیمت دور دوشی فریم لس وان و جکوزی در بیشتر موارد به نوع، طرح و رنگ شیشه مصرفی و کیفیت و رنگ یراق آلات بستگی دارد. برای این محصول می‌توان از انواع شیشه نشکن (معمولاً شیشه سکوریت) در رنگ‌های ساده، دودی، برنزی، مشکی و … به صورت شفاف، ساتینا و سندبلاست شده استفاده نمود. یراق آلات مصرفی نیز در دو کیفیت ایرانی و چینی با رنگ‌های آبکاری نقره‌ای مات و براق و طلایی براق موجود می‌باشند.

قیمت یک دور دوشی یا همان کابین دوش فریم لس وان و جکوزی با ابعاد استاندارد حدوداً بین 2.600.000 تا 4.500.000 تومان است. اما استفاده از پارتیشن شیشه ای وان و جکوزی می‌تواند در کاهش این قیمت بسیار مؤثر باشد. در این محصول نیز می‌توان از انواع شیشه نشکن به همراه یک جک نگهدارنده (در صورتی که عرض پارتیش شیشه ای زیاد باشد) استفاده نمود. قیمت یک پارتیشن شیشه ای وان و جکوزی استاندارد حدوداً بین 1.300.000 تا 2.400.000 تومان می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت دقیق و به روز این محصولات با کارشناسان شرکت آبشار کابین تماس حاصل فرمایید.

کابین دوش فریم لس

جهت سفارش انواع کابین دوش فریم لس میتوانید به راحتی با کارشناسان آبشار کابین تماس بگیرید . به همین منظور میتوانید از فرم تماس با ما ، شماره های تماس و یا دکمه واتس اپ کنار صفحه استفاده کنید . آبشار کابین با 20 سال سابقه درخشان در تولید و اجرای انواع کابین دوش فریم لس همراه شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *