لیست محصولات

سقف کاذب پی وی سی

امروزه استفاده از سقف‌های کاذب در بخش‌های مختلف ساختمان‌هایی با کاربری‌های مختلف بسیار رایج شده است. سقف کاذب سقفی است که برای پوشش سقف اصلی (زیر سقف اصلی) به کار می‌رود و بخشی از دکوراسیون داخلی ساختمان می‌باشد. سقف کاذب با متریال‌های مختلفی که دارد، توانسته است پاسخگوی بسیاری از سلیقه‌ها باشد. سقف کاذب در فضاهایی که سقف بلندی دارند، می‌تواند به کاهش ارتفاع کمک کند و در نتیجه سرمایش و گرمایش محیط را راحت‌تر نماید.

از سقف‌های کاذب به عنوان عایق صدا هم استفاده می‌شود و همچنین با توجه به این که امروزه نورپردازی به شکل‌های متنوعی در دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود، سقف کاذب می‌تواند بستر مناسبی برای نورپردازی‌های سقفی ایجاد نماید. سقف کاذب باعث می‌شود تأسیساتی مانند سیم‌کشی‌های برق، چراغ‌های نورپردازی، دوربین‌های امنیتی، حسگرهای آتش‌سوزی و … که از سقف عبور می‌کنند، پوشیده و پنهان شوند.

سقف‌های کاذب با استفاده از متریال‌های مختلف نظیر شیشه، گچ، چوب، طلق پلکسی گلاس، آلومینیوم و … و در مکان‌های مختلف نظیر حمام، سرویس بهداشتی، نورگیر، تالار، لابی و … اجرا می‌شوند. برخی از انواع سقف کاذب دکوراتیو هستند و امکان ایجاد نورپردازی‌های خاص را به ما می‌دهند که در زیبا جلوه دادن محیط بسیار مؤثر بوده و می‌توانند آسمان زیبای ما را تشکیل دهند.

سقف‌های کاذب معمولاً به صورت شبکه‌ای در شبکه‌های مربعی 60 در 60 سانتیمتر اجرا می‌شوند تا هم اجرای آن‌ها آسان‌تر باشد، هم به راحتی بتوان به فضای پشت آن‌ها دسترسی پیدا کرد و هم در هنگام استفاده خطر آفرین نباشند.

یکی از رایج‌ترین مصالح برای سقف کاذب ورق‌های پی وی سی هستند که به صورت یکپارچه اجرا شده، از طریق سوراخ‌های تعبیه شده بر روی آن‌ها برای نصب هالوژن می‌توانند محیط را روشن نمایند و در رنگ‌های و طرح‌های مختلف (بادی، چوبی، ساده و …) قابل اجرا هستند. در ادامه به بررسی مزایای این نوع از سقف‌های کاذب می‌پردازیم.

مزایای سقف‌های کاذب PVC

سقف کاذب PVC دارای مزایای بسیاری نسبت به سایر سقف‌های کاذب است که باعث رواج فراوان آن گشته است. برخی از این مزایا عبارتند از:

1 ـ مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و عمر طولانی

2 ـ پایداری رنگ در برابر نور خورشید در صورت استفاده در محیط باز

3 ـ مقاومت در برابر تجزیه توسط عوامل بیولوژیکی٬ عدم پوسیدگی و عمر طولانی

6 ـ مقاومت مناسب در برابر حرارت و آتش‌سوزی

7 ـ سهولت در نصب و تعویض

8 ـ شستشوی سریع و آسان با استفاده از آب و صابون

9 ـ ضریب انتقال حرارتی بسیار پایین و جلوگیری از اتلاف انرژی

10 ـ درصد جذب رطوبت پایین و قابلیت استفاده در فضاهای مرطوب نظیر حمام و سرویس بهداشتی

11 ـ قابلیت اجرا در شکل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف مطابق با دکوراسیون

12 ـ سبک بودن

13 ـ عایق بودن در برابر صدا

14 ـ تنوع بالا

15 ـ عدم نیاز به نگهداری زیاد

16 ـ سرعت اجرای بالا

17 ـ امکان دسترسی آسان به تأسیسات بالای سقف

18 ـ قابلیت تعویض موضعی به جای تعویض کل سقف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *