لیست محصولات

سقف شبکه جهت پاسیو، نورگیر و حیاط خلوت

امروزه با توسعه شهرسازی و ازدحام جمعیت و کمبود مسکن کافی در جامعه شهر نشینی کنونی، فضای محیط زندگی و کار روز به رو کوچک و کوچکتر می‌گردد. ما بر آن شده‌ایم تا بتوانیم فضاهای ناکارآمد محیط زندگی و کار شما را به یک فضای قابل استفاده بهینه تبدیل کنیم. از جمله فضاهایی که در بیشتر مواقع بدون استفاده می‌ماند، پاسیو و حیاط خلوت می‌باشد. سیستم پوششی سقف این امکان را به شما می‌دهد که این گونه فضاها را در محیط خود به فضای ایده‌آل و کارآمد تبدیل کنید.

همان طور که در مطالب دیگر هم گفته شد، سقف‌های کاذب را می‌توان با استفاده از متریال‌های مختلف اجرا نمود. برخی از سقف‌های کاذب به صورت یکپارچه و برخی دیگر به صورت شبکه‌ای قابل اجرا هستند. یکی از انواع سقف کاذب که به صورت مشبک اجرا می‌گردد، سقف کاذب پلکسی گلاس است. ورق‌های پلکسی گلاس نوعی پلیمر ترمو پلاستیک است که ظاهر آن بسیار شبیه به شیشه بوده و دارای شفافیت 93% است. این ورق‌ها در رنگ‌های مختلف به صورت شفاف و مشجر تولید می‌شوند. ورق‌های پلکسی گلاس در برابر ضربه بسیار مقاوم‌تر از شیشه خام هستند، درصد جذب رطوبت پایینی دارند و در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم می‌باشند.

آبشار:  طراح و مجری انواع سقف پاسیو، بالکن، تراس، حیاط خلوت، نور گیر، راهرو، رمپ، پارکینگ، سایبان و گلخانه

با تجربه 20 ساله

اجرای انواع سقف‌های شبکه‌ای پلکسی گلاس و آسمان مجازی

02177443675 

 09122371705 

09113578010

یکی از پوشش‌هایی که می‌توان برای سقف کاذب نورگیر (پاسیو و حیاط خلوت) از آن استفاده کرد، سقف کاذب پلکسی گلاس است. استفاده از سقف‌های کاذب پلکسی گلاس رنگی می‌تواند زیبایی خاصی به پاسیو و حیاط خلوت شما بدهد و فضایی رویایی را برای گذراندن اوقات فراغت و صرف یک عصرانه برای شما فراهم کند. در سقف‌های کاذب پلکسی گلاس امکان ایجاد دریچه تهویه برای دسترسی به بالای سقف وجود ندارد؛ اما با بلند کردن تایل‌های پلکسی گلاس، می‌توان به راحتی به بالای سقف دسترسی پیدا کرد.

همچنین، امکان چاپ طرح‌های مختلف و دلخواه شما بر روی ورق‌های پلکسی گلاس شفاف و ایجاد سقف کاذب آسمان مجازی نیز وجود دارد که می‌تواند زیبایی سقف کاذب نورگیر شما را دوچندان کند. طرح چاپ شده بر روی سقف‌های کاذب آسمان مجازی کاملاً ثابت بوده و در اثر سرما و گرما یا با گذشت زمان از بین نمی‌رود و زیبایی خود را از دست نمی‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *